Tigerpote Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har hormonspiral nå, men den holder på å falle ut, så jeg må ta den ut på onsdag Det virket ikke som om legene hadde så lyst til at jeg skulle bruke det igjen. Hvilken annen prevensjon da tro? Vil gjerne ha noe der jeg har stor sjanse til å miste all mens P-piller orker jeg ikke. Og ikke noe klæbbete.
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hadde tatt Hormonspiral på nytt, helt klart den jeg synes fungere best, kanskje utenom p sprøyta mister du også mens,i alle fall gjorde jeg det
Tigerpote Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2012 P-sprøyte ok... Jeg tror ikke de vil at jeg skal bruke hormonspiral igjen. Det var veldig vanskelig å sette den inn til meg. Og nå faller den jo ut så...
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 det forstår jeg da:) den funket veldig bra for meg,men passer det ikke for deg er det jo dumt og ta den på nytt
Tigerpote Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2012 Benskjørhet vil jeg ikke ha, men skal heller ikke ha flere barn Vil likevel ikke steriliseres. Mister man mens med p-staven?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Blir vel sikkert samme greia ang mens med hormonspiral som p-stav...?
marsgutt 2013 Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 jeg har stort sett brukt p-sprøyta. bruker den da rundt 12 måneder og går s 2 måneder på p-piller for og ha et par blødninger så tar jeg den på nytt. alle slike prevansjons midler kan ha bivirkninger, jeg har benskjørehet i familien men legen min har aldri sakt at jeg ikke skal ta den.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Jeg har P-Stav. Har ikke hatt mens på over 1,5år nå <3 Noen mister mensen av pstav, andre ikke. Men det er vel de samme hormoenne i hormonspiralen og pstaven. Så mistet du mensen ved bruk av hormonspiral, mister du den sikkert ved bruk av pstav også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå