☆☆☆ Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Heilt sida symjehallane opna i haust har vi hatt planer om å ta med lisja på bading. Det har falt i fisk kvar gong grunna forkjøling, forsoving og andre årsaker. I dag kom vi oss til symjehallen og kva møter oss? Jo, stengt dør med lapp om at badevakta er sjuk! Skulle ikkje vore lov...
Gjest sug lut Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Det ER forbudt, så du kan med loven i hånd kreve badevakten dasket med våte gjedder.
Gjest Mentha Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Det ER forbudt, så du kan med loven i hånd kreve badevakten dasket med våte gjedder. Kanskje det er svaret for å få ned det generelle sykefraværet? Ser ikke for meg noen som lettvillig lar seg daske med våte gjedder.
Iiiiik Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Du får glede deg over at da slapp du å ikle deg badedrakt. Jeg likte IKKE synet av meg selv da jeg passerte et speil sist jeg var i bassenget med mine. Synes det burde vært forbudt med speil i sånne basseng altså!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Du får glede deg over at da slapp du å ikle deg badedrakt. Jeg likte IKKE synet av meg selv da jeg passerte et speil sist jeg var i bassenget med mine. Synes det burde vært forbudt med speil i sånne basseng altså! Helt enig med deg, ufin plassering av speil skulle vært straffbart. Dét, og lite flatterende belysning i prøverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå