Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hadde med meg begge ungene på matbutikken i dag, og de to bak meg i køen startet med en krangel jeg aldri har hørt maken til i en butikk. Damen bak meg satte fra seg handlevognen for å hente en vare til, og de sekundene hun var borte kom det en mann som gikk foran henne. Hun kom rett etter, og sa på en spøkefull måte at hun stod der først. Og han klikket i vinkel. Så der stod de (begge sikkert et sted i 40-årene) og kranglet høylytt mens jeg la på varene mine, betalte og pakket. Da jeg kjørte handlevognen på plass, så kastet mannen handlekurven sin hardt i bakken og jeg var sikker på at han skulle slå dama rett ned. Og gjett hvem som klikket! Med en unge på armen og den andre i hånden (samt handleposer) gikk jeg bort til kassen igjen, og sa at nå måtte han faen meg ta seg sammen, det er jo barn til stede for helvete. Litt etterpåklok fant jeg ut at det kanskje ikke var helt heldig, hverken oppførselen eller språkbruken min. Men de sluttet ihvertfall å krangle
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 HERLIG! GO tigermamma!! Btw kan du gå tilbake og be om video opptakene og legge ut her på krangle PLEAAAASE?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 HERLIG! GO tigermamma!! Btw kan du gå tilbake og be om video opptakene og legge ut her på krangle PLEAAAASE? Leste innlegget ditt, og kjente at jeg ble rød fra topp til tå mens kvalmen steg. Har de videokamera ved alle kassene hos Rema1000??? Tenk deg for et bra innslag de får på årets julebord
Gjest Ziva Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Om ikke så lenge så finner vi deg på youtube
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 HERLIG! GO tigermamma!! Btw kan du gå tilbake og be om video opptakene og legge ut her på krangle PLEAAAASE? Leste innlegget ditt, og kjente at jeg ble rød fra topp til tå mens kvalmen steg. Har de videokamera ved alle kassene hos Rema1000??? Tenk deg for et bra innslag de får på årets julebord Det pleier å være en ørliten merkelapp ved kassen der det såtr "videoovervakten området" Hehe ta den med på julebordet underholdning til maten er ALDRI feil
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Om ikke så lenge så finner vi deg på youtube Haha, lurer på hva tittelen på det innslaget ville vært Hadde ikke mannen vært på senvakt og ungene i seng, så hadde jeg løpt bort til butikken for å sjekket om de har kamera!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Får håpe noen av spionene her var tilstede da, og outer deg med video og greier på anonymforumet- for det der kunne jeg tenke meg å se!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Så bra gjort! De trengte nok å høre det du hadde å si
Iiiiik Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Ha ha, nå ler jeg litt for meg selv. Ser for meg den forskrekkete fyren som får kjeft av en illsint dame.
Gjest Mentha Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Tøft gjort! Kudos og ekstrapoeng til deg Ser det for meg: "Jeg sto her først" "Jammen jeg VIL stå her!" *trampe hardt i gulvet og slenge handlekurven på bakken* Tydelig at ikke trassalderen går over for alle. Godt man har en mamma i nærheten til å ordne opp med trassige gutter
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Haha, du høres ut som meg joo Enda godt noen er tøff nok til å si fra. Det blir så klein stemning av sånt. Liksom hvor skal man gjøre av henda??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå