Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Er det noen som kan være så snill å fortelle meg hvordan jeg tar av kalesjen på Simo Kombi vognen??
<3 2G <3 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Den skal være ganske lett å få av med nok trykk bakover mener jeg å huske. Men kan være duo jeg hadde sist.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Den kan sitte godt. Men hvis du legge sittedelen på siden og presser hardt på den plastdelen som er festet til metallet, så skal den løsne.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Okey er det noen som har fått Simo Kombi inni PramPack? Prøver og prøver men får det ikke til!! Den blir alt for høy!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Okey er det noen som har fått Simo Kombi inni PramPack? Prøver og prøver men får det ikke til!! Den blir alt for høy!! Har du sjekket "pakkeanvisningen" på stokke.com da? Slått sammen bagen f eks?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Tok av hjulene og la de i kurven under vogna, da gikk det
Junibaby2011 Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Vi hadde heller ikke noe problem da vi tok av hjulene
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 er hjulene lett å få av og på? Har ikke baggen oppi har kun sportsvogndelen, går det an å slå sammen denne? også lurer jeg på om det går an å legge sammen/ta av "fotstøtten"?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 er hjulene lett å få av og på? Har ikke baggen oppi har kun sportsvogndelen, går det an å slå sammen denne? også lurer jeg på om det går an å legge sammen/ta av "fotstøtten"?? HI Hjulene er enkle å ta av/sette på. Sportsdelen kan ikke slås sammen, fotstøtten kan ikke tas av eller legges sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå