Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har kontaktet FAU- representanten på avdelingen i barnehagen datteren min går vedrørende bekymringsverdige forhold i barnehagen- Jeg skrev en e-post og la frem mine bekymringer på en saklig måte. Jeg har tidligere vært i kontakt med styrer i barnehagen (i en annen, mindre lvorlig sak) og på grunn av at hun ikke tok det på alvor har jeg nå valgt å gå til FAU fordi dette også rammer alle barna på avdelingen og ikke bare mitt. FAU-representanten har ikke svart på e-posten jeg har sendt. Nå har det gått en måneds tid. Kan man ikke forvente at en FAU representant svarer på denne henvendelser fom et minimum? Greit hvis hun ikke ville ta saken videre (noe som hun burde da det er etter min mening ting som er viktig for barna våre), men hun må jo kunne svare?! Hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå