Ugler i mosen Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg vil tørre å påstå at jeg har verdens tregeste data! Alt går tregt, alt jeg skal se på av videoer hakker. Hva kan jeg gjøre? Hvordan gjør jeg det? Og helst ikke en dyr løsning. Hååper på hjelp!
BubbleBee Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Last ned ccleaner og malwarebytes, og kjør disse to jevnlig. Det kan også hjelpe å søke igjennom med antivirusprogrammet ditt en gang jevnlig.
BubbleBee Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/ Ccleaner: http://download.cnet.com/CCleaner/3000-18512_4-10315544.html
Lillestoredeg Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Høres ut som du må formatere pcen, eventuelt kjøre en ekstra viruskontroll... Ser du video på nett , så kan det være du har for mange prosesser oppe å går...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Og, hvis du har lastet ned mye bilder o.l. så kan det også være med på å gjøre maskinen treigere
Ugler i mosen Skrevet 5. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2012 Takk for svar, skal prøve å laste ned de å se om det hjelper
Ugler i mosen Skrevet 5. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2012 Høres ut som du må formatere pcen, eventuelt kjøre en ekstra viruskontroll... Ser du video på nett , så kan det være du har for mange prosesser oppe å går... Lenge siden jeg har sett noe på dataen, så litt på serier før men lastet ikke ned noe. Men nå bare hakker det så orker ikke se på noe der stemmen å bevegelsene er minutter i forskjell :/
Lillestoredeg Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Kjør en ekstra viruskontroll å hå inn på innstillinger -prosesser å se hvor mange du har på Internett Explorer , skal ikke være mer en mellom 1 og 5 hvis du har over 10 prosesser oppe kan det være grunnen til at videoer på Internett hakker og at sidene går tregt;) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Eventuelt er den gammel og burde bli byttet ut.
BubbleBee Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Ellers så er Chrome en mye raskere nettleser enn Internet Explorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå