lykke21 Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har tenkt til å kjøpe babyolje da jeg har tenkt til å ta oppi litt i badevannet da jeg skal bade småen når den tid kommer. Jeg lurer på hva folk anbefaler av babyolje og evnt andre produkter til babyens hud. Vil ikke ha noe med parfyme og helst økologiske produkt. Takk
Linnso Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Babyline’s babyolje er den jeg bruker. En av de få norske bedriftene på markedet og den første til å bli svanemerket. De bruker bare vegetabilsk olje (i stedet for mineralsk olje som ikke er bra for babyhuden) og mer naturlig enn de andre. Uten parfyme og fargestoffer som gjør at det blir renere og mykere for huden og uten allergiske reaksjoner og kløe. Litt dyrere, men verdt det!
yogajente Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Jeg bruker bare ren, økologisk, kaldpresset olivenolje eller kokosolje på meg selv, og planlegger å bruke det samme på babyen når den kommer. Sjekk ut Birgitte's tips hos comeclean.no, hun har termin med sin første i disse dager også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå