Gå til innhold

Vinter jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjempemage allerede (i uke 25)

og nå er alle jakkene for små rundt livet.

men jeg kan jo ikke gå med gubben sin i 4 mnd?!

Iallefall syntes jeg selv at jeg kan koste på meg en så jeg kan føle meg litt fresh da.. Men hvor får jeg kjøpt det da?

Jeg er ellers veldig liten, så jeg vil ha en mamma-jakke.

men de koster jo en formue jo!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også den fra hm i sort:) kjempe deilig jakke :) anbefales :)

Skrevet

Prøvde den i forrige uke, men synes ikke den virker som en varm vintejakke overhode.. Men synes den var fin, og satt bra. Er den varm altså ?? Sånn til og med i minus ti ?

Skrevet

Sort boblejakke/kåper hos H&M er supergod. Jeg har fryser mye grunnet lavt stoffskiftet, kjøpte jakken i oktober og er veldig fornøyd. Kostet 599 eller 699, husker ikke riktig. Men syntes det var en overkommelig pris. den varmer godt og har en god tykk krage som er god på kalde eller rufsete dager :) Syntes kragen var voldsom og såg teit ut når jeg kjøpte den, men trengte jakke... Nå er jeg veldig fornøyd :)

Skrevet

Når har d ikke vært noe særlig kaldere her en -2 eller noe sånn, så har ikke prøvd den ut i så mange minusgrader enda. Men jeg har god plass til en tykk genser eller tynn fleesjakke under og vil tro d holder ganske bra :) nå er jeg veldig varm av meg da, når jeg er gravid :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Prøvde den i forrige uke, men synes ikke den virker som en varm vintejakke overhode.. Men synes den var fin, og satt bra. Er den varm altså ?? Sånn til og med i minus ti ?

Jeg synes den er kjempegod i hvert fall :) men så laver jo jeg veldig når jeg er gravid også da :)

Skrevet

Sleit med det samme. Følte meg stor å feit i mammajakkene. Kjøpe meg en jakke på sparkjøp i dag og føler meg slank og pen :)

Jakke, lifetime, 400 kr og verdt pengene!

Jakke med glidelåslukning. Tøff modell med krage og ermeavslutning i ribbestrikk. To lommer med trykknapp. Teddyfôret hette. Snortrekk og splitt i ryggen. Varmt og godt teddyfôr. 100% bomull. Lengde 95 cm.

Skrevet

Er foresten i uke 29 og gikk for str 38 (enda gooood plass til mage:) )

Mye finere i virkeligheten enn på bildet ser jeg.

Skrevet

Jeg har også boblejakka i det andre innlegget, i svart. Jeg er i uke 29 og har brukt den et par uker allerede. Forrige uke i 8 minusgrader og den var varm nok, så jeg føler den isolerer bra selv om den ikke er av den tykkeste typen. Det kommer jo an på hva man har på seg ellers også om man fryser eller ikke, men jeg frøs ikke.

Jakka går rett under rompa, og er lengre foran enn bak (naturlig nok). Jeg er kjempefornøyd med jakka, som jeg betalte 499 for. Den er selvfølgelig stor og romslig, men jeg har kommet så langt at det er meningen at magen skal vises, og da viser jeg den gjerne fram :)

Skrevet

Hmm, får ta en ny titt jeg da, for synes jeg kledde den ganske godt ( til rund ball å være ) pleier å være skikkelig frysepinn, men er veldig varm om dagen.. ;) er i uke 29 jeg også, og hadde god plass i jakken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...