Gå til innhold

Når dere er på do hos andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere på at det kan ha vært noen som har runka i doen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den tanken har faktisk aldri slått meg, men takk for å gi meg de heller uønskede bildene...

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Nei, den tanken har faktisk aldri slått meg, men takk for å gi meg de heller uønskede bildene...

Hehehe.. Akkurat det jeg hadde tenkt å si :D

Men forresten hi, hva så om noen har runka i doen? Det spyles jo ned?

Det du heller kan tenke på neste gang du setter deg ned i en sofa hos venner av deg, tenk hvor mange ganger de har pult i sofaen og hva slags gris som eventuelt sitter igjen i sofatrekket! DER fikk du noe å tenke på! Hihihi :D

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Tenker oftere på det når jeg sitter i sofaen til andre enn på toalettet faktisk :P

Skrevet

haha, hvor tar du det fra?? har aldri tenkt tanken, men signerer alva, takk for uønskede bilder.. blir aldri det samme å låne noens do igjen.. ;)

Skrevet

Nei aldri, men takk for at du fikk meg til å tenke på det..

Skrevet

Verre å tenke på at andre har besja i doen!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hehehe.. Akkurat det jeg hadde tenkt å si biggrin.png

Men forresten hi, hva så om noen har runka i doen? Det spyles jo ned?

Det du heller kan tenke på neste gang du setter deg ned i en sofa hos venner av deg, tenk hvor mange ganger de har pult i sofaen og hva slags gris som eventuelt sitter igjen i sofatrekket! DER fikk du noe å tenke på! Hihihi biggrin.png

For å ikke snakke om alle som har sex på kjøkkenbordet, stuebordet, badet og diverse :D

Skrevet

har dere tenkt på alle nesepellerene som ikke vasker hendene før de håndhilser på deg....

Skrevet

Tenkt om noen har pisset utenfor doen og opp igjennom veggene? Kanskje på doringen også? Bare de har tørket med tørt papir? Hehe

Skrevet

Nei, men tanken slår meg når jeg skal sole meg i solarium. Der skjer det mye rart ilp av en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...