Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Tenker dere på at det kan ha vært noen som har runka i doen?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Nei, den tanken har faktisk aldri slått meg, men takk for å gi meg de heller uønskede bildene...
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 (endret) Nei, den tanken har faktisk aldri slått meg, men takk for å gi meg de heller uønskede bildene... Hehehe.. Akkurat det jeg hadde tenkt å si Men forresten hi, hva så om noen har runka i doen? Det spyles jo ned? Det du heller kan tenke på neste gang du setter deg ned i en sofa hos venner av deg, tenk hvor mange ganger de har pult i sofaen og hva slags gris som eventuelt sitter igjen i sofatrekket! DER fikk du noe å tenke på! Hihihi Endret 5. november 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Bustehue Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Tenker oftere på det når jeg sitter i sofaen til andre enn på toalettet faktisk
Lille- MO Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 haha, hvor tar du det fra?? har aldri tenkt tanken, men signerer alva, takk for uønskede bilder.. blir aldri det samme å låne noens do igjen..
Catlady Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Nei aldri, men takk for at du fikk meg til å tenke på det..
Von Hertelhofen Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Verre å tenke på at andre har besja i doen!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Nei, den tanken har faktisk aldri slått meg, men takk for å gi meg de heller uønskede bildene... Hehehe.. Akkurat det jeg hadde tenkt å si Men forresten hi, hva så om noen har runka i doen? Det spyles jo ned? Det du heller kan tenke på neste gang du setter deg ned i en sofa hos venner av deg, tenk hvor mange ganger de har pult i sofaen og hva slags gris som eventuelt sitter igjen i sofatrekket! DER fikk du noe å tenke på! Hihihi For å ikke snakke om alle som har sex på kjøkkenbordet, stuebordet, badet og diverse
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 har dere tenkt på alle nesepellerene som ikke vasker hendene før de håndhilser på deg....
Toocute Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Tenkt om noen har pisset utenfor doen og opp igjennom veggene? Kanskje på doringen også? Bare de har tørket med tørt papir? Hehe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Nei, men tanken slår meg når jeg skal sole meg i solarium. Der skjer det mye rart ilp av en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå