Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Under store deler av permisjonen sin? Da tenker jeg ikke på et par uker med innkjøring. Men nesten alle de 10 ukene hver dag i flere timer....
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Da tenker jeg at de har misforstått permisjonsordningen!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Da tenker jeg at de er dårlige fedre som ikke burde ha fått barn. Og at om de sliter med psykisk eller fysisk sykdom så kunne de fint ha overført disse 10 ukene til mammaen. Stakkars unge!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Skulle trodd det var naboen min du skrev om. Men ungen har det nok bedre i bhg enn hjemme med faren.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Skremmende nok, men nesten samtlige fedre jeg vet om, gjør akkurat det du skriver der. Barna er i bhg nesten HELE permisjonen, mens far er hjemme å pusser opp, eller er på jakt. Var jo en artikkel om det i aftenposten for en stund siden også. Jeg synes det er veldig dårlig bruk av skattebetalernes penger, og at det ikke er DERFOR man har pappapermisjon. Synes de bør gjøre noe ORDENTLIG forskning på det der, og heller la mor få den delen av permen også, hvis det er sånn den brukes.. Synes ikke det burde vært lov å ha permisjon, og barnet i barnehage 100%.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Jeg tenker at jeg er fryktelig glad for at jeg ikke har barn med en sånn mann.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Jeg tenker at jeg er fryktelig glad for at jeg ikke har barn med en sånn mann. Samme her...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Bør jo egentlig ikke være en stor overraskelse heller da. Regjeringen har bestemt at denne permisjonsordningen skal passe alle småbarnsfamilier i hele Norges land. Uten unntak. Det gjør det selvsagt ikke. Så sløsing med skattebetalernes penger? Jotakk, den så jeg faktisk ville komme:-P
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Bør jo egentlig ikke være en stor overraskelse heller da. Regjeringen har bestemt at denne permisjonsordningen skal passe alle småbarnsfamilier i hele Norges land. Uten unntak. Det gjør det selvsagt ikke. Så sløsing med skattebetalernes penger? Jotakk, den så jeg faktisk ville komme:-P Jeg mener det er bare tull at staten skal bestemme, hver enkelt familie burde få velge selv. MEN, når barnet faktisk er i bhg uansett, så trenger jo ikke far å ha permisjon. Når de ukene blir brukt på feks jakt, synes jeg det er veldig tullete. Glad jeg har barn med noen som VIL være sammen med barna.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 At reglene for permisjonen er for dårlig gjennomtenkt.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Bør jo egentlig ikke være en stor overraskelse heller da. Regjeringen har bestemt at denne permisjonsordningen skal passe alle småbarnsfamilier i hele Norges land. Uten unntak. Det gjør det selvsagt ikke. Så sløsing med skattebetalernes penger? Jotakk, den så jeg faktisk ville komme:-P Jeg mener det er bare tull at staten skal bestemme, hver enkelt familie burde få velge selv. MEN, når barnet faktisk er i bhg uansett, så trenger jo ikke far å ha permisjon. Når de ukene blir brukt på feks jakt, synes jeg det er veldig tullete. Glad jeg har barn med noen som VIL være sammen med barna. Fint at staten ikke har råd til å sende kreftsyke på avansert behandling i Tyskland, men å sponse jakt, garasjeaktiviteter og oppussing for mannfolk i "pappaperm" har vi råd til... Merkelig.
stch85 Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 hadde blitt jævlig skuffa om mannen min syns det var en bra måte å bruke permisjonstida si på ihvertfall. Han gleder seg faktisk til å være sammen med barnet..
Bustehue Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Jeg tenker at det skulle ikke vært lov..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Bør jo egentlig ikke være en stor overraskelse heller da. Regjeringen har bestemt at denne permisjonsordningen skal passe alle småbarnsfamilier i hele Norges land. Uten unntak. Det gjør det selvsagt ikke. Så sløsing med skattebetalernes penger? Jotakk, den så jeg faktisk ville komme:-P Jeg mener det er bare tull at staten skal bestemme, hver enkelt familie burde få velge selv. MEN, når barnet faktisk er i bhg uansett, så trenger jo ikke far å ha permisjon. Når de ukene blir brukt på feks jakt, synes jeg det er veldig tullete. Glad jeg har barn med noen som VIL være sammen med barna. Fint at staten ikke har råd til å sende kreftsyke på avansert behandling i Tyskland, men å sponse jakt, garasjeaktiviteter og oppussing for mannfolk i "pappaperm" har vi råd til... Merkelig. Bare en av mange forundelige måter Norge velger å bruke penger. Godt vi prioriterer det som er viktig Hvorfor skal vel en på 90 år kunne spise seg mett, og en med kreft bli frisk, når vi kan gjøre så mye annet MORRO isteden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå