Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Han er blitt helt umulig! Raseriutbrudd hele tiden, sutrer og griner for ingenting, hører ikke etter, springer rundt i huset og er villmann, lyger og banner, er stygg med søsken, ler av oss når vi gir beskjeder og er sint på han! Hva skal vi gjøre? Han sliter oss helt ut!!! :-(
Tired mama Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Har hørt at de kan få en slags "pubertet" rundt 6 års alder. Kan det være noe slik? Min 6-åring har nettopp begynt å oppføre seg som en tenåring. Blir snurt, smeller i dører og er en del dramatisk. Han er en som aldri har trasset og alltid hørt etter. Får satse på at det går over, og så får vi bare glede oss til de blir tenåringer! ;-)
Bondejenta Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Oj då! Får satse på det er eit "føre" og at det går over snart. Har sjølv ei på tre som elsker å slå dører... Håper det også går over Tvi tvi, og lukke til
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Blæ..min 5 åring fikk et sinneutbrudd i dag som tydeligvis bestod av å skulle sparke og slå meg mest mulig fordi han ikke ville i "timeout" etter å ha slått minstemann... Vet ikke akkurat om voldelige utbrudd er normalt og? Han er også ellers "flink" til mye av det du skriver, HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå