Mamma_til_2 Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 -Vill kjøpe kapselmaskin, hvilken er best?
BubbleBee Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Her i huset har vi Tassimo. Er bare sambo som drikker kaffe, så vi valgte Tassimo siden de har stort utvalgt på både kaffe og te. Pluss kakao, iste, iskaffe...osv Populært hos store og små!
Von Hertelhofen Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Fikk dolche gusto som gave. Men er skuffet, pulverkaffe er nesten bedre.
Catlady Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg har nespresso maskin, og synes den er veldig mye bedre enn Dolce gusto maskinene. dolce gusto er kanskje billigere, men nespresso sin kaffe er vilt mye bedre
<3 2G <3 Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Nespresso her i huset, digger den. Men en nå neste se hva som finnes av hva en liker å drikke til de forskjellige merkene og hvor lett for å få tak i mer du er ut etter.
Vogndilla Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 (endret) Vi har hatt dolce gusto i to år nå, veldig fornøyd med den. Jeg drikker bare cappucino og latte -og den er god. Mannen har funnet en svart kaffe som er hans favoritt også, men mange jeg kjenner liker trakte kaffe bedre. Vi skal ønske oss kaffemaskin med kvern og melkesteamer til jul, er lei de kapslene. De er dyre og ikke særlig miljøvennlige Endret 6. november 2012 av EnBlå&ToRosa
☆☆☆ Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Har aldri opplevd kapselkaffi som er betre enn den som lagast i moccamasteren, men senseo gir heilt grei svart kaffi. Ville likevel heller gått for dolce gusto framfor senseo pga utvalget i andre drikkar enn svart kaffi.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Nespresso:) den er rett og slett best!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Vil ikke anbefale tassimo i allefall. Vi har den, og den var billig i innkjøp, men svindyr i bruk. Og jeg synes ikke hverken den vanlige kaffen eller kakaoen er noe spesielt god. Bruker heller bittelitt ekstra tid og lager det på vanlig måte. Teen er god, men det er jo en vanvittig prisforskjell i forhold til teposer.
L-8 Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Det kommer jo an på hva du ønsker å få ut av den! Nespresso har best kaffe, men har jo ikke alle alternativene noen av de sndre har (iste, kakao etc) Jeg har selv nespressomaskin og kunne overhodet ikke tenke meg noen annen kapselmaskin.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Ingen maskiner lager bedre sort kaffe enn senseo. Det er den eneste maskinen som lager franskbrent kaffe, de andre lager espresso eller italienskbrent. Jeg synes smaken er bedre enn det de fleste får til med trakter. Den er også mer miljøvennlig da det er puter med papir og ikke plast eller metall. Om du liker espresso er nespresso tingen, men om det du vil ha er vanlig svart kaffe er det senseo som ruler;)
*Miss Flua* Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Vi har dolce gusto. Kjøpte 15 bokser med kapsler fra nettsiden, og fikk gratis maskin er ikke sånn tilbud nå da.. Vi er veldig fornøyd med den, men det er dyrt med kapsler. Bruker den derfor bare når vi skal ha en kopp eller to..
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2012 Vi har hatt dolce gusto i to år nå, veldig fornøyd med den. Jeg drikker bare cappucino og latte -og den er god. Mannen har funnet en svart kaffe som er hans favoritt også, men mange jeg kjenner liker trakte kaffe bedre. Vi skal ønske oss kaffemaskin med kvern og melkesteamer til jul, er lei de kapslene. De er dyre og ikke særlig miljøvennlige Jeg har en Rancilio maskin den lager jo den beste kaffen ever den har steamer og separat kvern , kostet 8-9000kr på nett, beste kaffen men bruker lang tid på og bli varm syns jeg som er av de utålmodige når det er mårning og jeg må ha kaffe men jeg kan absolutt annbefale en slik maskin.
Tingenes Herre Skrevet 8. november 2012 #16 Skrevet 8. november 2012 Nespresso! Nydelig kaffe. Fantastisk service og oppfølging.
pip pip Skrevet 8. november 2012 #17 Skrevet 8. november 2012 Nespresso. Er veldig glad i den maskinen:) er veldig lett å bestille kapsler over internett og tar overraskende kort tid før de ligger på posten. God service også. De hadde sendt med feil kaffe en gang. Da fikk litt gratis kaffe som plaster på såret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå