marsgutt 2013 Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Har noen av dere som har fått barn tattoo på magen ? Jeg tok en i fjor sommer for hadde egentlig ikke tenkt at jeg skulle ha flere barn, og tenke at hvis det skulle skje så var jeg jo heldig første gangen og ikke fikk strekk merker så tok den da. Det jeg ikke tenke på var når magen vokser og trekker seg sammen igjen. Hvordan blir den da?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Ikke pen desverre. Med mindre du strammer opp veldig etterpå. Men den vil nok alikevel bære preg. Tenk litt slik på det. Sprittusj på en oppblåst ballong. Så går en del av lufta ut.... U know the result.
marsgutt 2013 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2012 Ikke pen desverre. Med mindre du strammer opp veldig etterpå. Men den vil nok alikevel bære preg. Tenk litt slik på det. Sprittusj på en oppblåst ballong. Så går en del av lufta ut.... U know the result. var det jeg tenkte. men da blir det hard trening på magen etter fødselen da:) Var heldig sist og trengte ikke og trene for og få tilbake den flate magen, men den gangen hadde jeg nesten ikke kul på magen heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå