Gå til innhold

Når begynte du med mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig begynte du med mammaklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rundt uke 12, ikke fordi babymagen var så stor, men fordi jeg var så utrolig oppblåst hele tiden og orket ikke noe stramt;)

Skrevet

Gikk stort sett i tights og tunika eller joggebukse i graviditeten, buksene mine elles vart for små rundt veke 20.

Skrevet

Tidlig, men husker ikke uka. 13-14-15kanskje. Var oppblåst og la fort på meg.

Skrevet

Begynte rundt uke 10 siste gang. Ble så fort oppblåst at vanlige bukser var umulige.

Skrevet

Uke 11.... Tok på de første i går, klarer ikke de gamle buksene..

Nå går jeg gravid med nr 2, og ser ut som jeg er gravid i 5 mnd... Lurer på om det er 2 ;)

Skrevet

Fikk på meg buksene hele svangerskapet jeg :P Magen satt høyt ;)

Men brukte tigths i slutten pga komfor og varme

Skrevet

Det var vel i uke 10-12 både med nr 1 og med nr 2 :) I første svangerskap la jeg på meg tilsammen 12 kilo. Er nå i uke 14 med nr 2 og har gått opp 2 kilo. Bruker altså ganske trange bukser til vanlig!

Skrevet

I første svangerskap.. I uke 9 eller noe.. I dette går je fremdelesni mine vanlige klær fremdeles. Er 18 uker :)

Skrevet

I første svangerskap var det like før uke 12. Prøvde tilfeldig en mammabukse og det var helt himmelsk

I dette svangerskapet er jeg i uke 6 og skal kjøpe meg en nå. Har litt ekstra på magen som jeg føler blir presset inn når jeg går med vanlige bukser. Det gir et veldig ubehag

SÅ starter tidlig denne gangen ;)

Skrevet

Med nr 1: i uke 24

Med nr 2: i uke 10

Med nr 3: i uke 14/15

Skrevet

Første gang: uke 24

Andre gang: uke 17/18

Skrevet

Med førstemann brukte jeg bare mine vanlige klær.

Jeg hadde vel 1 mammabukse som jeg kjøpte fordi jeg hadde lyst å handle mammaklær :P Den var det strech i og kunne brukes hele sv.skapet.

Med andremann brukte jeg også for det meste vanlige klær, men ble vel litt mammaklær eller tights/joggebukse fra rundt 7 mnd.

Skrevet

Med nummer en, i uke 10. Først luft, så kom magen. Med nummer to. Kjøpte ikke mammaklær i det hele tatt:)

Skrevet

Nr 1 husker jeg ikke, er 7 år siden. Men nå uke 5 fordi jeg var veldig oppblåst. Men har ikke blitt større og fått magen enda jeg er 19+3 i dag.

Gjest sug lut
Skrevet

Et minst like interessant spørsmål er, når SLUTTET du med mammabukser? Det var et av de mer nedslående resultatene av å pule på seg flodhestfasong: det gikk ikke over når ungen var ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...