Hybelkanina Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Mannen min skal snart under kniven, og da lurer vi på et par småting sånn rent praktisk. Regner jo med at det er individuelt hvordan det oppfattes, men hvordan var mannen din etter inngrepet? Var det mye vondt? Hva med sykmelding? Får man det, og evt. hvor lenge? (Mannen min har en fysisk jobb)
<3 2G <3 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 En venn av meg gjorde dette for mange år siden og han sa det var litt ubehag men greit. Han gikk på jobb etterpå, men jobbet da som hovmester, så mest stå og gå jobb.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Mannen min har kontorjobb, så han dro tilbake på jobb rett etter inngrepet. Tok paracet i ett par dager, hadde lite vondt. Selve inngrepet var visstnok helt jævlig, men det behøver du ikke si til mannen din.
4Smil Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Sykemelding ikke nødvendig. Mannen min hadde ikke smerter under eller rett etter inngrepet. Litt småvondt og øm i noen dager etterpå, men helt ok. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå