Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg var på utvendig UL nylig, og så en fin, liten spire med bankende hjerte. Den rørte på seg også iflg legen. Han mente jeg var 10 uker på vei, iflg siste menstruasjon. Vel, jeg mente en uke seinere ca. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, men jeg tok utgangspunkt i at jeg var rundt 9 uker på vei. Men legen klarte ikke måle embryoet ordentlig. Og han satte meg tilbake også. Fikk ikke helt med meg målene, men var under 2 cm, kanskje 1,6-1,7 cm. Er det stor forskjell på bebisene og hvordan de vokser i disse periodene? Så tydelig en liten spire med øye, og tror jeg så arm og bein også. Hodet var stort ift kroppen osv, så ut som en på 8 uker, kanskje mer. Men han målte den til å være så liten. Kan han ha klart å måle feil? Ble litt bekymra etter det. Kan være at jeg hadde eggløsning seinere enn antatt, har hatt ureg. sykluser.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hi her, altså han sa jeg var 8 uker på vei.
Miss Chocolate Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg fikk ca en uke tidligere termindato på ordinær ul. i forhold til den tidlige. Det er snakk om millimeter, så det er veldig vanskelig å beregne terminen.. Endret 5. november 2012 av chocolate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå