Gå til innhold

Noen som ble gravide ved uhell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som det er et flertall av prøvere her, er det noen flere enn meg som ble gravid ved uhell, at det ikke var planlagt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke planlagt nei :) Men nå har vi vendt oss til tanken, og gleder oss til å bli foreldre for første gang :)

Skrevet

Andremann var et slags uhell. Vi ville ha flere, skulle begynne prøving og slutte på pillen, men da var jeg allerede gravid. Så fikk et høstbarn, istede for et vårbarn. Hadde slurvet litt med pillene, og hatt en runde med omgangsyke, mer skulle det ikke til. :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ikke planlagt her heller, jeg var singel og gikk på p-piller ;) Men det gikk jo fint.

Skrevet

Var nettopp blitt singel når jeg ble gravid på one night stand. Valgte å beholde, var usikker på hvem barnefar var siden det kun var dager i mellom to personer...

Eelis + kian fikk virkelig sagt det, det gikk jo bra til slutt. Hehe :)

Gjest amandine
Skrevet

Tja he he med fare for å virke skikkelig blond må det innrømmes at av våre fire unger er bare en planlagt. Og det tok ufattelig lang tid å få til den planlagte. De andre, vel, de har mer eller mindre kommet som lyn fra klar himmel,- men hei,- de er ikke noe dårligere for det;-)

Skrevet

Vi planla ikke vår første, men praktiserte "sikre perioder" som "prevensjon". Likevel fikk jeg er stort sjokk da testen var positiv! Vi hadde vært sammen i 7 år og tok uhellet veldig pent. Det eneste som var stressende var at jeg skrev masteroppgave frem til 2 uker før termin, og jeg fikk ikke forberedt og gledet meg på den måten som jeg burde. Vi bodde i blokk og hadde heller ikke tid til å selge før barnet kom, så det var kanskje en del ting som burde vært på plass. På den annen side så er det jo ikke det materielle som har betydning når man får en baby. Andremann var nøye planlagt!

Skrevet

første var planlakt. Mens nr 2 er sånn halveis planlakt. Jeg sluttet på p-pillene og sa på fleip til mannen at i dag har jeg eggløsning så i dag må vi prøve. han takket jo ikke nei til sex, men jeg trodde jo ikke det skulle gå på første forsøk og skulle stå brud så hadde ikke tenkt og være gravid da. og med den føste tok det 5 måneder så trodde ikke det skulle gå så fort:P

Fort gjort når buksa e bort :)

Skrevet

Nr 1 og 2 er godt planlagte, vesla i magen derimot ble til selv om jeg var pinlig nøyaktig med p-pillene :) Et lite sjokk der og da, noe større sjokk for mannen, men nå er det han som er mest utålmodig etter å få hilse på lillemor :)

Skrevet

Nr 1 var et resultat av uheldig miksing av p-piller og spysyka, nr 2 var planlagt og spire nr 3 satt før jeg rakk å tenke på prevensjon etter nr 2 :P

Skrevet

Her var vi uforsiktige, hadde sex i den "sikre" perioden. Men så mistet jeg oversikten over mine siste menstruasjoner, + at de var uregelmessige til tider, så vi tok en sjanse. Og da satt spira (heldigvis kan man vel si, er overlykkelig og føler jeg har et sterkt morsinstinkt) :)

Skulle jeg planlagt, hadde jeg sikkert ventet i 10 år for å få alt på plass, men den er velkommen nå også.

Hi

Skrevet

Første kom på pillen. Men vi hadde vært sammen i to år og var 28 år og i faste gode jobber, så det var helt greit selv om det selvfølgelig var et realt sjokk. Egentlig bare glade for at vi slapp å ta avgjørelsen selv :) Andre var nøye planlagt og kom som bestilt.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg har to, ingen av de var planlagt :) Nummer to var ikke et like stort sjokk som nummer en.

Skrevet (endret)

ikke planlagt her, men han er det beste som har hendt meg :D

red.skrivefeil.

Endret av Lille- MO
Skrevet

vi gikk på p-piller og ble gravide, enda vi var sikkelig nøye med og ta de.. vi hadde kun vært sammen i litt over 3 måneder når vi fant det ut, men etter sjokket la seg og vi fikk snakket om det så har vi ikke gjort noe annet enn og glede oss :D

Har en fantastisk kjæreste som tok det bedre enn meg ;)

Skrevet

Uhell her også. Spist p-piller i mange år så det har blitt en rutine sammens med tannpussen (faktisk rart å pusse tenner uten å skulle knekke av en pille fra brettet samtidig! hehe...). Kan ikke huske å ha vært dårlig så de f.eks har kommet i retur eller gått kjappere gjennom systemet heller. Så det var vel bare "ment to be" ;) Men når vi fikk tygget litt på det så fant vi ut det var helt okay med en liten en. Vi er jo ikke 16 lengre heller, og blir ikke yngre akkurat :)

Kan legge til at mannen tok det bedre enn meg da! Han er liksom "herr rolig"...

Skrevet

Jeg gikk på p pillen å ble gravid ved uhell.

Jeg hadde ikke fast jobb å det hadde nettopp blitt slutt med typen,så var ikke akkurat rett tidspunkt.

Å barnefaren hørte jeg ikke mer fra etter jeg fortalte at jeg var gravid.

Men var aldri snakk om abort likevel for ble jo knyttet til den lille i magen.

Hadde heldigvis venner og familie som var veldig god støtte gjennom svangerskapet.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Nr 1 og nr 2 var planlagte og vi skulle si oss ferdige med de tre velskapte barna vi hadde fått. MEN bare noen mnd etter siste fødsel satt det jammen meg to uplanlagte spirer til inni magen. Hadde ikke kommet meg igang med prevansjonen, så gjett om jeg skal være nøye etter denne fødselen :P

Skrevet

Av mine 6 barn, er det bare de 3 siste som var planlagt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...