Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/barnepiken-50-siktet-for-knivdrap-paa-lucia-og-leo-3916305.html hva skjer med sånne "mennesker"?
Von Hertelhofen Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Det er ikke friske mennesker som gjør slikt, nannyen var nok svært psykisk syk. Dette er også et samfunnsproblem, hvorfor er det ingen som har merket noen faresignaler? Tragisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå