Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Fine kjoler, men passet mer til sommer enn jul synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Nja.. Kan vel fint være julekjole men uansett trenger man vel ikke å bruke dem til jul om man kjøper dem til julegave.
Eeniemeenie Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Ikke passelige julekjoler synes jeg. Var innom H&M en dag, masse nydelige kjoler til en langt lavere pris.
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 De var fine, om de hadde hatt et annet mønster. Ble litt sånn gardinfølelse for min del.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Må desverre si at de ikke var spesielt fine. Minte litt om 50 - talls stoff.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Sydd de selv? Hi her. Nei, men jeg kjenner hun som har sydd dem. Så det var bare et tips. Er ikke hun selv som har promotert seg selv anonymt nei. Dumt at dere ikke liker dem da. Jeg er veldig glad i retro - klær, så jeg synes de er veldig flotte. Men enig i at de er litt dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå