Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen av dere bruker vaskehjelp hjemme og hva dere evt betaler pr. time for det? De fleste er vel betalte m svarte penger og det er vel en sånn timelønn jeg vill vite:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 kr timen svart. Da vasker hun gulv, tørker støv ,støvsuger alle rom uten vårt soverom. Rydder før hun kommer.

Skrevet

Hrmf, jeg ønsker meg... Hvordan får man tak i...?

Skrevet

jeg betaler 600 kr pr gang... aner ikke hvor lang tid de bruker.

Det som blir gjort er : vasking , støvesuging, støvtørking, skift av sengetøy, stryking, vindusvask osv... de ser egentlig hva som må gjøres hver gang selv :)

Skrevet

Takk for svar:-). Du anonym kl14.33 fikk da veldig mye for 600 kr! Din vaskehjelp holder vel ikke tilfeldigvis til i Oslo/Lillestrømområdet?:-)

Skrevet

150 kr timen, svart. Bruker tre timer på å tørke støv, vaske gulv og bad og skifte 4 senger. Dette er hver 14 dag, så tar jeg det lettvint i mellomtiden. Fornøyd med den ordningen.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei. Jeg driver med vaskehjelp i arendalaområde! Hvis du fortsatt er på letting så kan du gjerne ta kontakt med me

Skrevet

Hei. Jeg driver med vaskehjelp. Hvis du fortsatt er på letting så kan du gjerne ta kontakt med meg. Hilsen Julia (93861427).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...