Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har en svigerinne som stort sett bare snakker om seg, sitt og sin familie. Huner gift med min manns bror, og de har ikke barn enda, så det blir foreldrene og søsknene hennes hun snakker om da. Jeg lytter høflig og svarer på det hun forteller. Men jeg har merket meg mer og mer, at hun ALDRI spør hvordan vi har det, hvordan det går med tantebarna hennes, eller annet. Aldri. Jeg forteller jo selvsagt selv innimellom, men hun er så totalt uinteressert, at jeg har sluttet med dette. Lar henne stort sett bare fortelle om seg og sine, for ikke å skape ufred. Hun stikker seg fort, så jeg har lært meg å holde kjeft hvis jeg er i tvil om det kan tas ille opp. Det skal ingenting til. Vet ikke hva det skyldes jeg. Tidligere har hun vært direkte ufin, og kommet rett til meg og fortalt ting, dersom svigermor eller samboeren hennes hadde kommentert noe negativt om meg. Kjekt nok å vite, men skjønte ikke vitsen. Jeg kunne kommet med mange eksempler på hva som var sagt om henne, men holdt det heller for meg selv. Det er jo ikke nødvendig å skape splid heller. Andre som har det sånn?
Blomstogbier Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Har det ikke akkurat slik, men jeg har ingenting med min svigerinne å gjøre, fordi hun er en psykopat. Så jeg har kuttet kontakten 100%. Hun er også ekstremt egoistisk, snakker kun om seg selv og hun lyver hele tiden om ting og utnytter alle. Jeg orket det ikke, så kuttet kontakt for omtrent et år siden eller noe sånt.
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 (endret) Nei, har ikke vært bort makan. Jeg tror jeg hadde gjort som deg, sagt minst mulig og bare latt henne stå for snakkingen. Endret 5. november 2012 av Baby♡Lykke
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Uff, hørtes kjipt ut:-( Hun er heldigvis ikke psykopat, men er veldig tungvinn å ha med å gjøre. Noen ganger er hun veldig koselig, mens andre ganger veldig slitsom. Hun er veldig humørsyk, og det kan være direkte utrivelig å ha henne på besøk. Hun har faktisk blitt litt bedre enn det hun var. Men det skyldes nok fordi hun er blitt mer voksen, og så har hun muligens fått tilbakemelding på dette via svogeren min. Synes det er trist å ha det sånn. Men så er man jo forskjellige, og det er slett ikke alle man har god kjemi med. HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Nei, har ikke vært bort makan. Jeg tror jeg hadde gjort som deg, sagt minst mulig og bare latt henne stå for snakkingen. Ja, det er det enkleste:-P HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå