Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hva hadde han ventet ? Ringer og sier at han kjørte inn i en helvetes BOM. Men men kan jo ikke gjøre så mye med det, bortsett fra å vrenge lommeboka og se om det er noe penger å hente til reperasjon.... Blir nå en som får minimalt med Bursdag og Julegave DET er i allefall sikkert som banken !!
♥marita&jentene♥ Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Bruke forsikringa da vel... da betaler dere bare egenandel...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Stakkars, er det mannen eller sønnen som har bulket bilen da? Har bulket selv en gang jeg, og det er ille nok om man ikke skal få kjeft av partneren på toppen av det hele. Er jo ingen som gjør slikt med vilje! Heldigvis tok mannen min det pent da jeg bulket døren da jeg svingte litt for nær en murkant... Føler seg ikke akkurat høy i hatten når man klarer slike ting altså, skikkelig kjipt. Synes han fortjener en skikkelig fin julegave jeg
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Var ikke det litt urettferdig? Man må da ha lov å være uheldig uten å bli straffet for det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Kunne nok ha blitt litt mindre sur , hadde det ikke vært for at vi allerede har inne campingvogna med skader. ((( Når egenandelen er på 8000,- kan man nok komme bedre ut ved å betale dritten selv..... Så at det ikke blir julegave sier seg selv, har man ikke penger til det så blir det ingen gave.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå