Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 For og starte fødsel? Nå har jeg hatt sex hver kveld i en uke, orker ikke det i dag kjenner jeg. Er så fødeklar nå, har kynnere døgnet rundt. Så nå vil jeg bare bli ferdig.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Slapp av og la kroppen gjøre jobben sin, så kommer nok babyen Stress og for mye aktivitet kan hindre fødsel det og.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Mitt beste tips: ikke forvent å føde på en måned til Jeg var sååå forberedt på å gå på overtid og hadde bestemt meg for å nyte den siste tiden som barnløs. Endte opp med å føde tre uker før tiden
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Nr 1 kom 2 uker før, alle har forventet at jeg kommer til og få 2 uker før nå og. Men termin nærmer seg med stormskritt,og jeg er drittlei av og få 10 meldinger om dagen på tlf om det skjer noe!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Jeg gikk 1 dag over termin og samme dag som jeg fødte så sto jeg på knærne og støvsugde i kirker og kroker, skikkelig akrobatikk som fødeklar. Samme kveld kom han kjempefort. Hvem vet om det hjalp..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Har nå vaska leiligheten, samtidig som jeg har aktivisert 3 åringen i huset, så det burde ihvertfall og ha gjort susen fikk plutselig ånden over meg, så da måtte jeg benytte meg av muligheten
Musemorbr / Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Det heter faktisk ikke "for OG starte fødsel." Det heter "for Å starte fødsel." Seriøst...hvor gammel er du egentlig? Snakket nylig med ei som reiste seg opp i irritasjon, og da gikk vannet. Hjalp det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Haha, jeg fikk meg ihvertfall en god eller go latter
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Kjenner følelsen! Så sant du ikke har flere barn, ville jeg ha lagt meg på sofaen med enten en bok eller fire -fem gode filmer. Nyt den siste tiden du har som "bare deg". Jo, det er fantastisk å bli mamma og jeg forstår at du gleder deg, men la kroppen få all hvile den trenger før fødselen. Det blir ca 10 år til neste gang du får sove ut
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Har barn fra før, en aktiv 3 åring uten bhg plass det alle sier ang soving, er ihvertfall den erfaringen vi sitter med jeg som er oppe om natten her, ikke 3åringen ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå