Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hvordan er det da? Fosser det ut eller bare pipler det ut liksom?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hos meg fosset vannet ut når jeg sto oppe på badet(heldigvis at det ikke var nede i stua eller noe slikt)... Så det var egentlig ikke noe tvil her i gården nei... :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Hos meg kom det litt og litt. Blankt og litt søtlig lukt. Om du er i tvil så ring føden for å komme på kontroll. Jeg var til UL kontroll og fikk konstantert delvis vannavgang. Gutten ble født 8 t senere
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Her fosset det ut. Hadde mye fostervann, og det stoppet liksom aldri Fikk litt sjokk, siden de 4 andre fødslene hadde startet med rier.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Her kom det litt og litt. Jeg trodde først jeg tisset på meg. Så stoppet det når jeg var i ro, men når jeg gikk omkring kom det på nytt. Kontakt føden dersom du er usikker, de kan ta prøver for å se om det er fostervann, utflod eller noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå