Gå til innhold

uups jenta er allerede 2,2 kg :-O

Anbefalte innlegg

Så nå må a`mor ta seg sammen å spise sunnere frem til termin,minst mulig raske karbophydraterMAD-Målene er 23 % over og jordmora mente de burde være nede på 10% ved neste ul i uke 36,jeg er nå i uke 32.En stor oppvekker detta gitt.

Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987353-uups-jenta-er-allerede-22-kg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta i magen min ligger også helt øverst på det grønne feltet i helsekortet. Er 31+3 i dag, og sitter i godstolen med pepperkaker og skumnisser nå....etter å ha spist 3 Polarbrød med brunost til lunsj...Har lagt på meg 7 kg i svangerskapet så langt, så det er vel ikke så ille, men får ikke rørt meg mye pga bekkenløsning. Går til fysioterapeut 2 dager i uken og trener da ca 40 min med vekter for å styrke rygg og bekken. Tøft å gå gravid mot og i en høytid med så mye god mat og godteri:(

Endret av Mi903og13

Jeg føler meg ikke flink, for det har jeg absolutt ikke vært:(. Gikk opp 25 kg i forrige svangerskap og har ikke akkurat vært mye sunnere nå, så det er rart at jeg ikke har gått opp mere enn hva jeg har gjort. Er overvektig fra før , så har nok en laaang jobb forran meg uansett i januar. Vi får passe på hverandre:).

Var på uktralyd i går og fikk beskjed at lillegutt veier ca 2.2 kg nå og jeg er bare i uke 30. Nå veit jeg at han vil være over 4 kg ved fødsel siden mine 3 første var det.

Jeg har svangerskapsdiabetes og måler verdier hele tiden føles det som. Har gått opp 4 kg til nå da og er veldig fornøyd med det. Spesielt siden jeg er veldig overvektig fra før. Har faktisk gått ned 1.5 kg de siste 3 ukene :) Ved de andre svangerskapene gikk jeg opp 18 kg hver gang.

Sliter også med bekkenløsning, men ikke verre enn at jeg enda ikke har fått somlet meg til å oppsøke fysioterapaut.

Siden jeg må måle ca 6 ganger pr dag så bare MÅ jeg være forsiktig med hva jeg spiser. Sikkert derfor jeg har gått ned de siste ukene også. Vil helst ikke måtte begynne å sette insulin. Kostregulert er så mye bedre.

æsj... nå er det snart jul jo! Jeg spiser det jeg vil, men ikke det som er skadelig for barnet selvfølgelig :)

Blir kanskje helg litt lenger enn bare lørdag og søndag, men men... har behov for å spise mye oftere, så da prøver jeg å gjøre det før evt. sukkersuget sier noe annet ;)

Til jul vil jeg spise pinnekjøtt til jeg dauer ;) hehe... gleeeeeeeder meg :D Det er godt det! Å mye kolerabistappe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...