Gå til innhold

uups jenta er allerede 2,2 kg :-O


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Så nå må a`mor ta seg sammen å spise sunnere frem til termin,minst mulig raske karbophydraterMAD-Målene er 23 % over og jordmora mente de burde være nede på 10% ved neste ul i uke 36,jeg er nå i uke 32.En stor oppvekker detta gitt.

Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta i magen min ligger også helt øverst på det grønne feltet i helsekortet. Er 31+3 i dag, og sitter i godstolen med pepperkaker og skumnisser nå....etter å ha spist 3 Polarbrød med brunost til lunsj...Har lagt på meg 7 kg i svangerskapet så langt, så det er vel ikke så ille, men får ikke rørt meg mye pga bekkenløsning. Går til fysioterapeut 2 dager i uken og trener da ca 40 min med vekter for å styrke rygg og bekken. Tøft å gå gravid mot og i en høytid med så mye god mat og godteri:(

Endret av Mi903og13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du vært flink som har gått opp så lite,jeg har gått opp enormt mye.Så jeg er overvektig og har høye mål.Vil helst ikke ha ett barn på 5 kg så jeg får bare ta meg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke flink, for det har jeg absolutt ikke vært:(. Gikk opp 25 kg i forrige svangerskap og har ikke akkurat vært mye sunnere nå, så det er rart at jeg ikke har gått opp mere enn hva jeg har gjort. Er overvektig fra før , så har nok en laaang jobb forran meg uansett i januar. Vi får passe på hverandre:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på uktralyd i går og fikk beskjed at lillegutt veier ca 2.2 kg nå og jeg er bare i uke 30. Nå veit jeg at han vil være over 4 kg ved fødsel siden mine 3 første var det.

 

Jeg har svangerskapsdiabetes og måler verdier hele tiden føles det som. Har gått opp 4 kg til nå da og er veldig fornøyd med det. Spesielt siden jeg er veldig overvektig fra før. Har faktisk gått ned 1.5 kg de siste 3 ukene :) Ved de andre svangerskapene gikk jeg opp 18 kg hver gang.

 

Sliter også med bekkenløsning, men ikke verre enn at jeg enda ikke har fått somlet meg til å oppsøke fysioterapaut.

 

Siden jeg må måle ca 6 ganger pr dag så bare MÅ jeg være forsiktig med hva jeg spiser. Sikkert derfor jeg har gått ned de siste ukene også. Vil helst ikke måtte begynne å sette insulin. Kostregulert er så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj... nå er det snart jul jo! Jeg spiser det jeg vil, men ikke det som er skadelig for barnet selvfølgelig :)

Blir kanskje helg litt lenger enn bare lørdag og søndag, men men... har behov for å spise mye oftere, så da prøver jeg å gjøre det før evt. sukkersuget sier noe annet ;)

 

Til jul vil jeg spise pinnekjøtt til jeg dauer ;) hehe... gleeeeeeeder meg :D Det er godt det! Å mye kolerabistappe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 32+6 og gutten her er 2,1 kg alt. Men jeg har "Bare" gått opp tilsammen 9 kg. gjennom hele svangerskapet så det kan da ikke være min feil? :P Jeg som lever på appelsiner/mandariner og epler :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...