Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg skjønner virkelig ingenting hva som skjer med kroppen. Noen som kan forklare? I en uke nå har jeg vært konstant trøtt og sliten. Jeg trener 2-4 ganger i uka med både kondisjon og styrke, så jeg er egentlig i fysisk bra form. Men etter styrketreninga sist onsdag er jeg fortsatt skikkelig øm i magen/støl og orker ikke tanken på å trene pga jeg er så sliten. Fikk kjempe vondt i hodet forrige tirsdag og var hos legen. Der sjekket de crp, feber, blodtrykk, så i halsen/øret, lyttet på lungene osv. Så jeg er jo sjekket ut og alt er i orden. Så hva er det som skjer? Hvorfor er jeg så dårlig form? Har du hatt noe lignende? Synes det er så merkelig at en skal være dårlig over såpass lang tid. Kan jo med det samme nevne at vi er prøvere, hadde el sist helg, regner med at ikm er neste helg ca.
Søskendrøm<3 Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Om dere prøver, så kan det være du er gravid..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 gravid? Man kan jo alltids håpe tenker jeg. Men vi har prøvd i snart 1,5 år, så troen er ikke så sterk som den en gang var. Vi venter på utredning og slapper av i forhold til graviditet. Dessuten har jeg ikke andre symptomer som stikkninger i magen, tunge/ømme/stikkende bryster, må ikke oftere på do, osv.. HI
Gjest 2prinsesser11&12 Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Det er nå ikke alle som får absolutt alle symptomene med en gang, kan hende du bare får noen symptomer også. Første gangen jeg var gravid hadde jeg absolutt ingen symptomer i det hele tatt. Andre gangen var jeg kvalm, måtte på do ofte, tunge og ømme bryster, bekkenløsning og en del vondt i hodet. Så det kan hende at du er gravid likevel, men skjønner at troen ikke er så sterk når dere har prøvd halvannet år allerede. Men man vet jo aldri, tenker jeg. Plutselig sitter'n
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Kanskje er du gravid, eller kanskje er du bare sliten. Av og til overser vi kroppens signaler så lenge at den er nødt til å skrike for å bli hørt. Kanskje du bare trenger noen rolige dager, legge deg tidlig, droppe trening og bare rusle noen turer i frisk luft. Spise sunt, senke skuldrene, stresse ned og bare ta vare på deg selv noen dager?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Kanskje er du gravid, eller kanskje er du bare sliten. Av og til overser vi kroppens signaler så lenge at den er nødt til å skrike for å bli hørt. Kanskje du bare trenger noen rolige dager, legge deg tidlig, droppe trening og bare rusle noen turer i frisk luft. Spise sunt, senke skuldrene, stresse ned og bare ta vare på deg selv noen dager? Ja, det høres fornuftig ut. Jeg skal prøve på det denne uka. Også får jeg se til helga om tr kommer eller ikke. Håper uansett at jeg retter opp snart. For hadde jeg hadd feber og vondt i kroppen har jeg sagt at jeg har influensa - så sliten er jeg. Så nå håper jeg at jeg blir bedre snart! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå