Gå til innhold

Problemer med å sove..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får virkelig ikke sove lett om kveldene/nettene.. jeg prøver å sove uten å ta atarax men må etter fler timer uten søvn etter jeg har lagt meg, ta en tab uansett... Og etter det er jeg utrolig trøtt hele dagen... Sovner rundt 12-13 neste dag og, så kommer trøttheten rundt 18 igjen men jeg får ikke sove fordi... Frustrerende...

 

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ta magnesium i en tre mnd periode . Jeg har også stor nytte av lydbok. Sovner mye lettere da. Har også oppvåkninger på natt , da setter jeg på lydboken igjen og sovner ganske kjapt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...