Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg får virkelig ikke sove lett om kveldene/nettene.. jeg prøver å sove uten å ta atarax men må etter fler timer uten søvn etter jeg har lagt meg, ta en tab uansett... Og etter det er jeg utrolig trøtt hele dagen... Sovner rundt 12-13 neste dag og, så kommer trøttheten rundt 18 igjen men jeg får ikke sove fordi... Frustrerende... Noen tips??
#Ariadne# Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Prøv å ta magnesium i en tre mnd periode . Jeg har også stor nytte av lydbok. Sovner mye lettere da. Har også oppvåkninger på natt , da setter jeg på lydboken igjen og sovner ganske kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå