Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 formen min er så varierende! i ett øyeblikk tviler jeg på diagnosen min, i det neste tror jeg min siste time har kommet. jeg har skrevet om dette her før og, for ett par uker siden, de fleste som svarte ble veldig fort dårligere etter de fikk diagnosen. det var snakk om timer og dager bare før fødsel ble satt igang jeg har hatt det i tre uker nå, er i uke 34 +2 idag. de dagene jeg er alene hjemme føler jeg meg i bra form, men de dagene resten av familien har fri blir jeg mye dårligere. slik som i helgen når huset sto på huet, ungebråk, mannfolkrot, tv og radio på i flere rom, hund som skulle inn og ut hele tida, 5 åringen hoppet i sofan rundt meg hele tida osv. osv. jeg fikk skikkelig hjertebank, vondt i hodet, følte meg helt utslitt og hadde bare lyst til å gråte. føltes forferdelig å ikke "tåle" sin egen familie. idag er alle borte, bhg og jobb, og jeg føler meg kjempe bra. er dette normalt?? har time på føden igjen onsdag for vurdering. går dit hver 14 dag. er hos fastlege to ganger i uka å tar prøver. blodtrykk og protein er fortsatt på samme verdier som når diagnosen ble stilt. 140/100 og +2. bruker medisin. noen som kjenner seg igjen i dette,eller er jeg iferd med å bli gal.... føles slik til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå