Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 gi meg et spark bak... motivasjon kom til meg...
Søskendrøm<3 Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Skru på god musikk, så er du igang ;-)
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg skulle helst ha lagt i fra meg laptopen et sted jeg ikke fant den igjen. Jeg klarer med et nødsskrik å gjøre unna det jeg skal gjøre med å gjøre en og en ting før jeg leser/skriver litt her. Så om du ikke vil fjerne forstyrrelsen så kan du kanskje sette deg ett og ett mål, og maks 5 min. avslapning for hvert gjøremål. I løpet av ett par dager blir pcen min fjernet om jeg fortsetter med samme dårlig selvkontroll, og selvkontrollen er ikke tilstedet for tiden. Så da får den bare forsvinne for en stund, men jeg benytter anledningen litt til.
<3 StørsteØnske <3 Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Hva med en avtale med meg? Jeg sliter litt med å komme i gang med skolearbeid - eksamenslesing. Kanskje vi kan gjøre en deal? Avtale at vi starter kl 12, også må vi inn her og varsle i fra om et par timer eller noe om hva vi har gjort? Hvor lenge har du tenkt å holde på? Hvis det bare er for å gjøre småtteri for 30min, så er det kanskje en dårlig deal men.. hehe.. Ellers så pleier det å fungere bra med litt god musikk med herlig rytme, evnt sett på en timer og se hvor mye du får gjort på 1t så kan du ta deg en liten pause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå