Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt når mannen sier slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ene dagen er han veldig klar på at vi skal IKKE ha flere barn. Han skal kun ha det ene barnet vi allerede har.

Andre dager kan det hende det blir greit om noen år å få en til og andre dager er det helt i orden å få barn igjen om noen år.

Er sjansen stor for at jeg blir tobarnsmamma om noen år? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spør ham så mye om det.... Ta ting som det kommer. Det er som regel det beste. Ingen vet hvordan morgendagen blir eller hva man ønsker da, i forhold til i dag.

Skrevet

Det er ikke jeg som spør, han bare kommer med det når han har sitti i sin egen verden en stund :P Jeg tar det aldri opp for jeg tar ting som de kommer :P

Skrevet

Sjansen er nok stor vil jeg tro. Men hører han ikke på hva du ønsker deg?

Syns det er dårlig gjort å være så ustabil, det bør han slutte med. Gi deg forventninger og så trekke de tilbake. Det er i grunnen ganske stygt gjort.

Skrevet

hehe :) Høres ut som meg det der.

I gode perioder/veldig gode dager der alt går som smurt så tenker jeg at jeg definitivtvil ha flere barn om noen år.

I dårlige perioder/dårlge dager så skal jeg ALDRI ha flere barn og jeg drømmer og ser frem til pensjonisttilværelsen i det varme utland.

Jeg tipper du kommer til å bli tobarnsmor en gang;) Han er jo ikke helt fjern i fra tanken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...