Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Vil unnfangelsestidspunket si den dagen man hadde det samleiet som førte til befruktning, eller når egget først har nådd livmoren (jeg har forstått det tar en uke ca)?
Wilma+baby Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Tenker det er ved eggløsning, når egget blir befruktet av en sædcelle.(ca en uke etterpå fester egget seg i livmorslimhinnen).
fisken2015 Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Det er vel den dagen egget blir befruktet, og det kan vi vel ikke vite sikkert utenom hvis en driver med IVF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå