mariabee Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Å måle i rumpen er et mareritt her. Tips til andre gode termometer ??
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Har sånn infrarødt panne-termometer som man ikke trenger å være i nærheten av panna. Veldig kjekt
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Har prøvd mye, men har kommet frem til at rompetermometer er det beste. Vi hadde også en periode de ikke ville, men vi var bestemte og de fant fort ut at det ikke nyttet. Viktig å ikke putte termometeret inn tørt. Ha på litt krem/vaselin el. Om du har et nytt termometer så har du resultatet etter 10 sekund.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Ja, jeg syns det. Har målt oss alle når vi er friske for å finne normaltemp på akkurat det apparatet. f.eks har sønnen min 36.6 i temp når han er frisk. Så da vet jeg at 37.2 f.eks betyr at han begynner å få feber... Selvom 37.5 egentlig er normalt. Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå