Gå til innhold

Ex samboer og jeg gikk fra hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han som ville det. Har vært mye rundt bruddet, men det jeg ofte tenker på er hvor lett det er å hive folk ut av livet sitt å ikke ha mer med de å gjøre. Vi har vært sammen i 13-14 år og har 2 barn. Tror dere han tenker på dette? Hva tenker dere om dette? Jeg synes dette har vært utrolig vanskelig. Tror dere det er fordi jeg er dame evt jeg som ikke gjorde bruddet? Noen formeninger rundt saken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Samlivsbrudd er vel aldri lett, verken for den som tar initiativet eller for den andre.

Skrevet

Han som ville det. Har vært mye rundt bruddet, men det jeg ofte tenker på er hvor lett det er å hive folk ut av livet sitt å ikke ha mer med de å gjøre. Vi har vært sammen i 13-14 år og har 2 barn. Tror dere han tenker på dette? Hva tenker dere om dette? Jeg synes dette har vært utrolig vanskelig. Tror dere det er fordi jeg er dame evt jeg som ikke gjorde bruddet? Noen formeninger rundt saken?

Jeg tror det kommer an på hvem av partene som vil ut av forholdet og hva grunnen er.

Hos oss var det meg som kastet ut mannen, og eksen trodde i lange tider at vi skulle finne sammen igjen, mens jeg var overlykkelig over å "bli kvitt han". Man blir jo ikke helt kvitt hverandre når en har barn sammen da.

Her var det ingen ny mann med i bildet, men jeg var lei av å bo sammen med en mann som var kommet i psykisk ubalanse og som nektet å innse- og dermed få gjordt noe med problemet.

Og når det i tillegg gikk utover barnet, da fikk jeg nok, så å få han ut av livet vårt, synest jeg ikke var noe trist, heller ren lykke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...