Gå til innhold

Normalt at mannen ikke for den helt opp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spm, men lurer på det..

Mannen min får den liksom ikke helt stiv, og dette plager meg. Er det meg? Har han ikke følelser for meg? Er han utro? Tenker slike ting..

Han har vært sliten i det siste, men tror ikke det skulle bety noe.

Ellers er ikke sexlivet vårt så bra, forholdet går opp og ned. Jeg har slitt med følelsene for han, men er livredd for å miste alt, at vi bare skal være venner, men så når vi endelig en sjelden gang har sex så får han den ikke opp.

Jeg ble kjempesur, og har nå satt meg i stua i protest. Er sikker på at han ikke har følelser for meg, selv om han sier han har, tror ikke på han, han tenner ikke på meg.:(

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Han får den helt sikkert opp neste gang når du setter deg i stuen og demonstrerer når ereksjonen hans svikter.............

Skrevet

Hvis det er slik han ikke tenner på meg lengre siden ereksjonen hans svikter så ja blir jeg sur, siden han lyver meg rett i trynet å sier det ikke har noe med det å gjøre.

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, stakkars fyr. Håper du troller!

Veit du hvor flau han er nå, eller? Og hvor lite han føler at han strekker til? Du gjør det IKKE bedre for noen ved å bli sur. Hans penis er ikke en målestokk på deres kjærlige følelser, den er et barometer på helt andre ting. Stress er i alle fall med på å få den slapp, og du bare stresser ham med den atferden der.

Skrevet

Veit du hvor flau han er nå, eller? Og hvor lite han føler at han strekker til? Du gjør det IKKE bedre for noen ved å bli sur. Hans penis er ikke en målestokk på deres kjærlige følelser, den er et barometer på helt andre ting. Stress er i alle fall med på å få den slapp, og du bare stresser ham med den atferden der.

Nei jeg troller ikke. Sitter her enda, og vil ikke gå på rommet da jeg føler jeg ble såret at den slappe penisen hans. Tenker at han ikke elsker meg jeg, at han tenner på noe andre. Ja , han var veldig trøtt, men har hendt før.

Men er enig at stress sikkert ikke hjelper, men klarte bare ikke la være å si noe....

Får vel gå å legge meg.

Godnatt.

HI

Skrevet

Har det alltid vært slik? Eller kun den siste tiden? Her får ikke mannen den skikkelig opp når han er syk (selv om det er bare milde forkjølelser), skal vedde på stress kan gjøre det samme...

Skrevet

Herregud, stakkars mann. Hva hadde du tenkt hvis det var motsatt? Hvis du var tent, men ikke ble våt nok? Hadde sikkert hjulpet veldig hvis han hadde blitt sur og satt seg i stua! :-P

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei jeg troller ikke. Sitter her enda, og vil ikke gå på rommet da jeg føler jeg ble såret at den slappe penisen hans. Tenker at han ikke elsker meg jeg, at han tenner på noe andre. Ja , han var veldig trøtt, men har hendt før.

Men er enig at stress sikkert ikke hjelper, men klarte bare ikke la være å si noe....

Får vel gå å legge meg.

Godnatt.

HI

Du ble såret av den slappe penisen hans.

Penisen er ikke en person med en bevissthet, som gjør stygge ting med vilje.

Han er garantert såret av din reaksjon.

Du er en person med en bevissthet, som gjorde dette med vilje.

Hvem bør si unnskyld, du eller penisen hans?

Skrevet

Har ikke samme problem, men har hørt at dette er et fysisk problem, ikke psykisk. Blodgjennomstrømning etc.

Men også at man bør sjekke seg om man har slike problem, for om man har trøbbel med typisk tette blodårer etc så vises det tidlig akkurat der nede....

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hjelpes HI, om dette ikke er trolling, så synes jeg synd på mannen din her gitt!

Til din info, penisen er basert på svamplegme og blodårer, begge deler kan svikte ved stress, trøtthet eller sykdom, det kan også være et tegn på lavt stoffskifte og/eller diabetes ( de to sist nevnte er problemet til samboeren)

Han kan ha for mye å tenke på, og det kan faktisk påvirke det også, når mennesket tenker, fraktes det ekstra blod til hjernen, blodet "stjeles" fra unyttige steder,som penisen.

Det finnes ca100 grunner til at slikt hender.. Og enda om han skulle være kåt på deg (forkåtheten ligger i hodet, ikke lemmet) så er det ikke slik at penisen MÅ registrere det, og det kalles faktisk for komunikasjonsfeili nervene.

Med å gjøre som du gjør nå, så krenker du han, og viser at han ikke er bra nok for deg, noe som også kan påvirke hvor vidt han får ereksjon.

Beste tipset mitt: Snakk med han om det, hva feiler han? Er det noe du kan hjelpe med (da mener jeg ikke oralsex eller noe, men kanskje han trenger at dere prater, eller roer ned dagliglivet litt) Om han ikke kan se noen grunn til at dette hender, fåhan til å bestille legetime, for det kan være sykdom som ligger bak det, er det stoffskiftesykdom, så hjelper det med rett medisinering, er det diabetes, så hjelper insulin og/eller regulert kosthold. Det er så mangt som kan hjelpe i denne situasjonen, men denoppførselen din hjelper ikke hvertfall, den forverrer det hele..

Skrevet (endret)

Trenger ikke og ha noe med deg og gjøre i det hele tatt. Dette skjer menn på lik linje med at vi kvinner ikke altid blir søkk våte.

Skulle mannen din satt seg i stua i protest og da hvis du ikke ble våt nok?

Endret av april042013
Skrevet

Herregud hadde mannen min reagert slik da jeg tørket HELT inn på første samleie etter fødsel! Tenk om han skulle beskyldt meg for å være utro, tenne på noen andre ol? Jeg var flau nok som det var, men takk gud for at jeg hadde en snill mann som tok hensyn!

Tenk om det hadde vært motsatt??

Jeg sier som de andre, jeg synes skikkelig synd i mannen din! :(

Skrevet

Off. Seriøst HI? Nå føler jeg virkelig med mannen din, som sikkert ligger rimelig nedtråkka om ikke flat på soverommet. Dette var ikke en grei reaksjon av deg. Dette skjer da alle menn i blant. Synes du skal smyge deg inntil han å be dypt om unnskyldning.

Skrevet

Snakk om å tråkke på en som ligger langt nede ...

Hadde mannen min marsjert ut i stua i sinne fordi jeg var for "tørr" hadde jeg nok begynt å hylgrine, og ikke faen om jeg hadde hatt lyst på sex igjen på en laaaaang stund ...

Dette er jo menns store skrekk og tabu i det hele tatt nevne det, også oppfører du deg sånn og får det til å handle om deg med en gang.. Er så drøyt å gjøre !! Du kunne jo like gjerne stått å ledd han opp i trynet og pekt på den slappe penisen hans i samme slengen. Gjør sikkert samme nytte som å storme rasende ut av soverommet .

Sier om resten av gjengen ja, - STAKKARS MANNEN DIN !!!!!

Og supplerer med: du er månedens desidert kjipeste kjæreste !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...