Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Så må vi kjøpe ny bil igjen, og denne gangen en stor bil med plass til helst 5 bakovervendte bilstoler. Det må være plass til 2 tvillingvogner og baggasje. Ser at det ikke er mange biler å velge i, men har dere noen å anbefale? Har sett litt på nett på Caravelle og Mercedes-benz Viano. Noen som har erfaring med disse bilene?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Annbefaler Caravell på det sterkeste da Vi er 7 stykker og kunne aldri ha tenkt meg en annen bil en Caravell. Har hatt den med både 9 seter og 8 seter. Annbefaler den lange typen av denne bilen da den har mye større bagasjerom.
Gjest Antarctica Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Vi har Mercedes Vito, jeg syns den er god. Mannen har selvsagt 1000 ting han ergrer seg over...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Vi har Mercedes Viano, lang type. Vi er veldig fornøyde Det er en 8-seter, der man kan ta ut seter ettersom det passer. Og det er god plass til barnestoler Vi må ha 4 av de. Og det er stor og god bagasjeplass. Vi har ei søskenvogn (phil and teds) og den setter vi stående inn i bilen, og har likevel plass til mer. Den er fra 2009, og har 4-hjulstrekk, automatgir, elektriske skyvedører, og noe jeg setter stor pris på: man kan skru på varmen i bilen uten å starte selve bilen, så en kald dag kan vi sette oss inn i en varm bil ++ og den har gått 300 000 km. Vi ga 200 000 kr for den. Men hatt reperasjoner og kjøpt nye dekk for tilsammen ca 65 000 kr. Lykke til med bilvalget
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Både mercedes viano/vito og caravelle har jo god plass. Peuegot expert har også en stor og romslig modell. Jeg hadde gått for caravelle. Har hatt det selv og elsker de bilene. Stor plass og gode å kjøre
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Det lurer jeg på og. Mannen nekter Caravelle og Vito :/ Finnes det en stor bil for en mann med liten tiss?
Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Vi har Caravelle ekstra lang modell med 8 seter. Der får jeg fint plass til både en oppslått tvillingvogn og en enkelt vogn. Er super fornøyd med bilen. Også godt med to sete rader for da får man fordelt bilsetene litt. Vi har tre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå