Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 http://www.ellos.no/stovlett/356985?N=1z141x1&Nao=6 Fjortis eller passer de for en voksen dame?
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg synes faktisk de var litt i overkant "damete" etter min smak... Og jeg er selv godt voksen. Men hvis du liker dem, så kjøper du dem. -Og gir katta i hva andre tenker! Det er det som er så greit med å være voksen, -ikke sant?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Vel jeg syntes de var harry. Men kjøp de om du liker de =)
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 De passer en voksen dame og er ikke fjortis. Jeg liker de ikke men om du liker de så syntes jeg du skal kjøpe de. Uten tvil
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Syns de var fine til den prisen. Noen klarer ikke gå med hæler så da er vel disse et godt alternativ :-) Jeg kunne godt ha kjøpt dem.
ana_fi_hob_ Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Næh...usikker. Men heller mer mot at jeg ikke liker de desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå