mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Gutten min skulle gjerne hatt noen gode kravlebukser. Finnes det ullbukser med noe antiskli på knærne? Han er på vei i krabbinga men gir opp fordi han glir på det glatte gulvet i ullbuksa. Trenger varme bukser siden gulvet er kaldt. Finnes det og hvor kan jeg finne noen som ikke koster skjorta?
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg kjøpte knebeskyttere til mini her. Ullstillongs og knebeskyttere funka supert Kjøpte mine på enten Guttelus.no eller Mortiltre.no
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg kjøpte knebeskyttere til mini her. Ullstillongs og knebeskyttere funka supert Kjøpte mine på enten Guttelus.no eller Mortiltre.no knebeskyttere? Du kjøpte knebeskyttere eller ullstilongs på de nettsidene?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 På Bogerud tekstil har de ullstrømpebukser og longs med antiskli på knær og føtter. =)
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Kjøpte knebeskytterne der. Beklager, dårlig ordvalg
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2012 Kjøpte knebeskytterne der. Beklager, dårlig ordvalg Kan være at jeg er litt kort men jeg fant det ikke på de sidene?
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 skal se om jeg finner de, gi meg 5 min
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 http://www.guttelus.no/utstyr-til-barn-guttelus-no/smarte-ting-til-babyen-din/tee-knees-knebeskyttere.html
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2012 http://www.guttelus....beskyttere.html Herlig! Takk
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Forbered deg på latterkick om du bestiller de - når du tar de på... De små lubne beina med knebeskyttere er et syn for guder, hahaha
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2012 Forbered deg på latterkick om du bestiller de - når du tar de på... De små lubne beina med knebeskyttere er et syn for guder, hahaha hehe Eneste jeg lurer på er om de er store i str? Gutten min er snart 10 mnd og veier 12 kg. Han er en stor gutt. Er de tøyelige eller tror du de blir for trange?
Cinnamon4 Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 De er tøyelige, men ikke store i str. Koster jo ikke all verden, er verdt et forsøk synes jeg. KJekt å kunne bruke vanlige klær, ikke slik at man MÅ ha krabbeklær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå