Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Den siste uken har jeg hatt så vondt i magen, minner om luftsmerter men de sitter konstant. Våkner på natten av smertene. Er hverken blitt bedre eller værre. Værst i nedre del av magen, under navlen og mest på venstre side. Er ikke så vondt at jeg ikke klarer å fungere men sover dårlig og takler ingen barn i mageregionen for tiden.. Har i tillegg en dårlig periode lcerøs kolitt, så konstand diare..hærlig ja. Er ikke så glad i å gå til legen og siden jeg ikke er "halvdød" så bør jeg kanskje vente å se?
TPK Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde gått til legen. Men jeg har ikke noe problem med leger da, har vel litt lav terskel for å gå der. Men en uke med smerter og konstant diare høres jo ut som en god grunn til å ta en tur.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 ja du bør gå til legen , er nok ulcerøs kolitten som ikke er god som er skyld i smertene .men ta deg en tur å få det skjekket . jeg ventet for lenge og har ileostomi nå .(mulig jeg hadde endt opp med det uansett men det vet man ikke) hvilke medisiner får du for ulcerøs ?
Mor Stratos Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Ja, gå til legen. Få en hastetime, man tuller ikke med UC og magesmerter.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 ja du bør gå til legen , er nok ulcerøs kolitten som ikke er god som er skyld i smertene .men ta deg en tur å få det skjekket . jeg ventet for lenge og har ileostomi nå .(mulig jeg hadde endt opp med det uansett men det vet man ikke) hvilke medisiner får du for ulcerøs ? Mesazal bruker jeg. Har nesten ikke hatt behov for å ta det de siste årene, men nå har jeg hatt en perioden på over 2 mnd med konstant blodig diare. Trodde sykdommen hadde forlatt meg men så feil kan man ta.. Liker ikke å ta medisiner og venter i det lengste, tar et par dager og gir for merker at det blir bedre fort. Men nå har jeg brukt flere ganger daglig et par uker uten nevneverdig bedring. Hadde du veldig sterke smerter? Må kanskje ta en tur likevel da..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Hadde uten tvil gått til legen ja. Før jeg fikk barn var jeg nesten aldri hos legen, bare bagatelliserte alt og ventet på at det skulle gå seg til av seg selv. Og det gjorde det jo som regel. Men nå som jeg har barn er jeg så redd for at det skal skje noe med meg at jeg går til legen med alt som jeg ikke er 100% sikker på er ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå