Gå til innhold

Er det bare jeg som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i 6 år og har 1 barn sammen.

Sexlivet har ikke vært det samme etter barnet ble født.

Jeg tenner mindre og mindre på han, idag "tvang" jeg meg til å ha sex med han...og han merker det selvfølgelig!:S

Jeg har så lyst på sex, men ikke med han...det er egentig ganske fælt å ha det slik...jeg vil tenne på han, men klarer det bare ikke...klarer ikke sette helt ord på det heller...jeg begynte å GRÅTE og vi begynte å krangle I senga...føler meg så utrolig teit!

Stakkars samboeren min:S

Er det håp?Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det du tente på da dere først traff hverandre? Er det andre underliggende problem som gjør at du ikke er helt tent? Det er mye som spiller inn når man har vært sammen en stund og fått barn, og man tar kanskje hverandre litt for gitt. Men jeg synes dere kan høre med en terapeut eller noe og få snakket ut om problemet.

Skrevet

vi kragler en del om dagene og jeg har vurdert å gå ifra han, men jeg klarer ikke....:S

Skrevet

Hvor lenge er det siden barnet ble født da?

Skrevet

neida, det er ikke bare deg. Vi har også hatt litt problemer på den fronten. sexlivet har liksom kommet i bakleksa og når ingen prioriterer at den andre skal ha det skikkelig bra så blir det middelmådig og etter hvert dårlig. Jeg har kjøpt meg boka "mer lyst" av gro isachsen...og jeg må si at det jeg har lest hittil har gått rett hjem. Det er som å lese om meg selv/han/oss. Boka hjelper meg til å reflektere over hvor det har gått galt og gir meg små ideer til hva JEG kan gjøre for å få det bedre og hva vi som par kan ta tak i og rydde opp i. Anbefaler absolutt boka :)

Skrevet

snart 3 år siden!!!!:S uff jeg vet ikke, jeg tenker så mye på andre menn som jeg får oppmerksomhet av...men jeg kan jo ikke gjøre noe med det...så vanskelig det skal være..

Skrevet

Er det bare oppmerksomheten du er ute etter? Er ikke han tent på deg? Tenk på at dere har et barn, og da bør man hvertfall prøve å jobbe med saken og søke hjelp. Det er ikke bare bare å være alenemamma heller og skal date nye menn. Håper dere finner ut av det, lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...