Gå til innhold

Spis grus, RBK!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Ingen slår Godset på Marienlyst! Å, gamle gress...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Så lenge RBK taper, er jeg veldig glad. Og at det er Godset er en god bonus :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er litt omvendt -så lenge Godset vinner er jeg veldig glad, og taper RBK er det en superbonus :)

Skrevet

Så lenge sola skinner og LSK vinner...

Nei fotball bryr meg midt der ryggen bytter navn.

Var ihuga LSK fan i yngre dager, men etter at ei venninne feide over halve laget før sesongens 2 første kamper var spillt, så dalte respekten og interessen.

Men heier på alt og alle som banker RBK :D

Gjest sug lut
Skrevet

Var ihuga LSK fan i yngre dager, men etter at ei venninne feide over halve laget før sesongens 2 første kamper var spillt, så dalte respekten og interessen.

Dette var egentlig interessant - var det fordi de presterte dårlig, fordi de var dårlig utstyrt, eller fordi de gadd feies over etter kølapp-systemet?

Skrevet

Jeg har omtrent samme grunn som deg til å mislike LSK, Ziva. Den gjengen som utgjorde laget mellom 85 og 90 (eller noe sånt) gjorde at jeg for alltid vil mislike LSK. Husker veldig godt på det lokale utestedet da en med fornavn Arne dukket opp i døra med pelsen sin med en fjortis i hver arm og ønsket å feie forbi køen og ble dypt indignert da min venninne som var dørvakt, ga ham beskjed om å stille seg i kø. "Vet du ikke hvem jeg er?" spurte han dypt sjokkert. "Joda, du er Arne XX" svarte hun "Og køen begynner der". Han skjelte henne ut etter noter og forsvant gitt. For ikke å snakke om da jeg som tenåring var fotballdommer og LSK var laget jeg hatet å dømme. Der var alle foreldrene helt gale og kjeftet ut dommeren kampen igjennom. Selv for 8-åringene...

Skrevet

Kølapp-systemet og ikke en av de var single. Ikke noe stygt om venninnen men hun knullet alt på to bein bare det dinglet mellom bena på de.

Skrevet

Jeg har omtrent samme grunn som deg til å mislike LSK, Ziva. Den gjengen som utgjorde laget mellom 85 og 90 (eller noe sånt) gjorde at jeg for alltid vil mislike LSK. Husker veldig godt på det lokale utestedet da en med fornavn Arne dukket opp i døra med pelsen sin med en fjortis i hver arm og ønsket å feie forbi køen og ble dypt indignert da min venninne som var dørvakt, ga ham beskjed om å stille seg i kø. "Vet du ikke hvem jeg er?" spurte han dypt sjokkert. "Joda, du er Arne XX" svarte hun "Og køen begynner der". Han skjelte henne ut etter noter og forsvant gitt. For ikke å snakke om da jeg som tenåring var fotballdommer og LSK var laget jeg hatet å dømme. Der var alle foreldrene helt gale og kjeftet ut dommeren kampen igjennom. Selv for 8-åringene...

Og stedet må jo ha vært Martins :) vet veldig godt hvem du mener.

Skrevet

Skulle tro vi kjente samme jente! Husker en av mine venninner sa med stolthet at hun hadde hørt at alle gutta på LSK sa at hvis de måtte dra fra Bukken uten å ha fått napp, så kunne de dra til ...veien 287, for hun som bodde der sa aldri nei!

Skrevet

Ikke Martins, jeg er nok eldre enn deg. Det var Project.

Skrevet

Å herregud Project på Fagerborg. Der har jeg tilbragt mange lørdager. Men kuttet ut, ble for spes musikk og dophuet som var dj spicet opp ølen.

Skrevet

flaut å innrømme, men jeg er en gammel RBK-supporter. Hadde til og med sesongkort i glansdagene! På midten av 90-tallet, flomlys, grusing av real madrid en bikkjekald vinterkveld....

Skrevet

Jeg liker også RBK, frk Nilsen. Har en trønderpappa, kanskje det er forklaringen. Engasjementet er ikke veldig stort for tiden da, må innrømme at jeg håper på Molde i år også. Liker Solskjær og tror dessverre ikke Strømsgodset har sjanse utenlands.

Å herregud Project på Fagerborg. Der har jeg tilbragt mange lørdager. Men kuttet ut, ble for spes musikk og dophuet som var dj spicet opp ølen.

Jeg var der veldig veldig mye, inntil det ble for heftig og rart og ruset.

Skrevet

Skulle tro vi kjente samme jente! Husker en av mine venninner sa med stolthet at hun hadde hørt at alle gutta på LSK sa at hvis de måtte dra fra Bukken uten å ha fått napp, så kunne de dra til ...veien 287, for hun som bodde der sa aldri nei!

Lurer litt på det ja. Man var vel ikke ekte LSK-spiller før man hadde vært i buksa på henne.

Skrevet

ARG! Jeg kan ufrivillig mange rbk-sanger, og når de først dukker opp i hodet er de sykt vanskelig å bli kvitt igjen...(hvorfor måtte jeg se denne tråden nå som jeg var på vei til senga?!)

...vi skal bank dæm kanarigul og blå, juling ska dæm få, hilsen...

Skrevet (endret)

Samme dama, gikk bare under navnet flaggermusa og felles#####.

Endret av Ziva
Skrevet

Men, kalles ikke puben på Fagerborg for "100%'n"? Det har jeg hørt :)

Der, og på Olavsgård...

Skrevet

Enda en med lokalkjennskap.

Jeg tror ikke Fagerborg nå og Project på 80- og 90-tallet er sammenlignbare størrelser :)

Skrevet

Olavsgård var 100%. Project var nok stedet det var enklest å "score" på helt andre ting. Var ofte rassia der, men en gang på midten av 90tallet forandret det seg.

Skrevet

Vel, har aldri vært på noen av dem..Meeeeen, har vært en del på "Spør Gunnar".

He he..

Skrevet

Mimre tilbake til ungdommen ;) Spør Gunnar, Checkpoint Charlie, Discoworld (apeland), Project, Bukken, Olavsgård og den andre puben på Strømmen som jeg ikke husker hva heter. Det var tider det :P

Skrevet

Beklager til alle dere andre altså, dette ble en mimretråd for oss fra øst for byen. Ikke desto mindre - jeg likte meg aldri på Spør Gunnar, ei heller på Discoworld eller Checkpoint Charlie. Olavsgaard var vel bare for horer og kundene deres.

Skrevet

Likte også kampen! Men bare fordi det var så mange Glimt-karer der! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...