Gjest Ingen skal få! Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Husker jeg snakket med han på mirc før.. Rar fyr og mest for moro. Dette var før han ble dibkjendis da
Gjest Antarctica Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Er det virkelig noen som ØNSKER å ha en samtale med Whatsisname? Det lurer nå jeg på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Ettersom han har diagnosen paraniod psykose (vrangforestillinger) så er vel en normal samtale utelukket. Forøvrig utrolig at en slik fyr får herje fritt på en forum for oss med barn, som er gravid eller som prøver på å få barn. Han har ingenting her å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Ettersom han har diagnosen paraniod psykose (vrangforestillinger) så er vel en normal samtale utelukket. Forøvrig utrolig at en slik fyr får herje fritt på en forum for oss med barn, som er gravid eller som prøver på å få barn. Han har ingenting her å gjøre! Han ønsker seg kone og barn (ifølge bloggen)!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Det kan jeg aldri tenke meg. Ikke kan jeg si behovet er der heller...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Ettersom han har diagnosen paraniod psykose (vrangforestillinger) så er vel en normal samtale utelukket. Forøvrig utrolig at en slik fyr får herje fritt på en forum for oss med barn, som er gravid eller som prøver på å få barn. Han har ingenting her å gjøre! Han ønsker seg kone og barn (ifølge bloggen)! Da får han komme tilbake når han har kone og de er i gang med prøvingen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Ettersom han har diagnosen paraniod psykose (vrangforestillinger) så er vel en normal samtale utelukket. Forøvrig utrolig at en slik fyr får herje fritt på en forum for oss med barn, som er gravid eller som prøver på å få barn. Han har ingenting her å gjøre! Han ønsker seg kone og barn (ifølge bloggen)! Da får han komme tilbake når han har kone og de er i gang med prøvingen Kanskje han prøver å finne ut på forhånd hvordan det er å ha barn? Plukke opp noen tips til johncons-barneoppdragelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå