Gå til innhold

Mye kvalme og oppkast. Uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre dagene har jeg vært utrolig dårlig. Kastet opp mye og klarer ikke holde på maten. Jeg ringte til legen(i går) min å han sa jeg bare skulle ta det med ro og at det antakeligvis ikke ville gå noe utover barnet. Men klarer ikke helt roe meg med dette... Før jeg ringer til føden som en desperat 1. gangs vil jeg gjerne høre med noen her om dere har opplevd det samme og hva dere evt. gjorde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spydde hele svangerskapet mitt, frem til dagen jeg fødte!! Så det går nok helt bra. Har du derimot ikke vært dårlig, men plutselig ble det nå, ville jeg tatt kontakt med jordmor/føden. Better safe than sorry! Drit i om du føler du er desperat!

Skrevet

Ernæringsmessig går det nok ikke ut over barnet, det tar den næringen det trenger fra deg. Men det KAN være et tegn på sv.skaps forgiftning, så jeg tror jeg ville tatt en tlf. og bedt om en blod-/urinprøve eller hva de sjekker.

Spesielt hvis du i tillegg har hodepine, synsforstyrrelse, mye vann i kroppen (det har vel de fleste i uke 39...), eller trykk/smerte øverst i magen. Var dette jeg fikk beskjed om av jm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...