Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg har 2 barn, han 3.. Jeg er gravid 26 uker. Plages med bekken. Jeg angrer så på at jeg fant meg en med barn fra før. Jeg skjønner jo at han må ta seg av sine barn, men trenger noen ganger sårt hjelp med mine barn, f.eks til dusjing, av å på - kledning og andre småting som og rydde på rommene deres, sengskift, legge klær på plass osv. når bekkene mitt streiker. Jeg vet jeg ikke kan forvente det, det er jo ikke hans barn. Bare et lite hjertesukk fra meg.. Noen ganger er det ganske tøft med mine/dine/våre barn...
min<3 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Det syntes jeg fint du kan forvente hvis du spør og gjør han oppmerksom på at det trengs. Nå er dere en familie med felles utfordringer, gleder, sorger, middager osv osv.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jo, men han gjør så mye annet som husvask, oppvask, klesvask osv. I tillegg til at han jobber en del.. Det hører også med at han bare har barna annen hver helg, men er som oftest da det er mest trøkk og bekkenet er mest slitent siden vi er så mange og alle forventer.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Jo, men han gjør så mye annet som husvask, oppvask, klesvask osv. I tillegg til at han jobber en del.. Det hører også med at han bare har barna annen hver helg, men er som oftest da det er mest trøkk og bekkenet er mest slitent siden vi er så mange og alle forventer.. HI Jeg tror egentlig dette er et problem som følger alle morsroller mer enn stemorsrollen især. Anonym poster: 194c2b344f93a13f2495ac1accba1f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå