Nangiliama Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Glemte den sammenrulla prampacken i tre timer på trappa her om dagen, og nå kjenner jeg at den stinker kattepiss, spesielt i et hjørne! *nordnorske kraftuttrykk i fleng* Hvordan i alle dagerkan jeg få den ren? Den er jo så stor.. Kan jo ta den verste delen inn i d.usjen og såpe inn og skylle, men kattepisslumt er jo så vanskelig å få bort, så er redd det ikke blur nok :-S Renseri? Blir litt dyrt da, men vil ikke få lukta på vogna heller :-(
englespire Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 skyll først grundig med zalovann. også tar du edikk på en klut og gnir grundig over hele området som lukter tiss, da blir tisselukta borte. funker hvertfall når hannhunder markerer på ting de ikke skal...
Nangiliama Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2012 Takk, skal prøve når jeg kommer hjem i dag, hang den bare ut i går...
Nangiliama Skrevet 5. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2012 Flere forslag? har vaska med zalovann og eddikvann.. Blei litt bedre men ikke helt.. Deretter spraya jeg på enorme mengder vanish flekkfjerningsspray mtp at enzymene skulle få work their magic og skylte og vaska med varmt vann med vanlig klesvaskepulver i.. Fremdeles er ikke lukta vekk :-S Tips til hvordan få kattene i nabolaget til å IKKE tisse på ting på trappa tas også i mot....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå