Februargullet2013 Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Begynner og få veldig vondt også,så fint med noe tips
Tina-30 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Kjøp Vi-siblin(fiber)på apoteket og drikk 3 l vann hver dag.Det forandret livet mitt:) tok noen uker før full effekt.Aldri oppblåst eller hard mage mere..
Blomstogbier Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg sliter også veldig med det, ikke ålreit i det heletatt! Jeg tror idoform også er trygt å ta? Ellers er det lurt å være endel aktiv, som nevnt drikke vann og sånn tror jeg. Jeg har vært litt slapp og sånn i det siste, har ikke vært så aktiv, så sliter litt ekstra med det der nå..
Februargullet2013 Skrevet 4. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2012 Kjøp Vi-siblin(fiber)på apoteket og drikk 3 l vann hver dag.Det forandret livet mitt:) tok noen uker før full effekt.Aldri oppblåst eller hard mage mere.. Tusen takk for tipset . skal kjøpe det i morgen
Februargullet2013 Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2012 Jeg sliter også veldig med det, ikke ålreit i det heletatt! Jeg tror idoform også er trygt å ta? Ellers er det lurt å være endel aktiv, som nevnt drikke vann og sånn tror jeg. Jeg har vært litt slapp og sånn i det siste, har ikke vært så aktiv, så sliter litt ekstra med det der nå.. Tusen takk for svar Drikke ca 1 flaske vann daglig,men er kanskje ikke nok . Nei er ikke ålreit, håper du blir bedre snart også . Går turer 3 dager i uka,men kanskje prøve på en eller to turer til
Nostalgia Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 (endret) Kutt ut brød og erstatt 2 måltider og Spis fiber knekkebrød de med mest fiber i. Funker som bare det:) og vann. Og lett vanilje yoghurt med bær:)) Dette har jeg spist nesten hver dag og har hatt super mage hele svangerskapet og den fungerer hver dag . Uke 39 imorg:) Endret 4. november 2012 av Nostalgia
Bonanza Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Svisker og godt med vann. Frukt og fiber tablettene fra ortis (fås på apoteket), fungerer veldig bra for meg!! Utrolig vondt og ubehagelig at ikke fordøyelsen fungerer altså!
rød Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Linfrø!! Funker:) Er f.eks i copp sitt fiberfrø Jeg har ikke hard avføring når jeg spiser det...
Sommerfugl78 Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Biola og bland i 3 skjeer knuste linfrø, spis det hver dag. + svisker, og drikk mye vann! Fiberrik kost. Om en spiser fiberrik kost og drikke for lite vann, kan det ha motsatt effekt.
englespire Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 knuste linfrø, solsikkekjerner, biola, svisker, blåbær, tørket aprikos...
Fuglemamma <3 Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Spis et par svisker hver dag! Og: en kiwi om dagen, er veldig bra for magen!
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2012 Tusen takk for mange Tips . har blitt mye bedre nå, fikk Svisker greier i går, veldig vondt,men hjalp
magica fra tryll Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Tørkede aprikoser! Fungerer som svisker, men smaker myyyye bedre:) Og mye vann!
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2012 Oki takk for tipset,blir jeg sånn igjen,så skal jeg heller ta det, svisker er pyton,jeg drikke 1 flaske vann hver dag . men er kanskje ikke nok? Vann med Pære smak,tror det er 1,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå