Gå til innhold

Sliter med hard mage,noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner og få veldig vondt også,så fint med noe tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Vi-siblin(fiber)på apoteket og drikk 3 l vann hver dag.Det forandret livet mitt:) tok noen uker før full effekt.Aldri oppblåst eller hard mage mere..

Skrevet

Jeg sliter også veldig med det, ikke ålreit i det heletatt!

Jeg tror idoform også er trygt å ta?

 

Ellers er det lurt å være endel aktiv, som nevnt drikke vann og sånn tror jeg. Jeg har vært litt slapp og sånn i det siste, har ikke vært så aktiv, så sliter litt ekstra med det der nå.. :(

Skrevet

Kjøp Vi-siblin(fiber)på apoteket og drikk 3 l vann hver dag.Det forandret livet mitt:) tok noen uker før full effekt.Aldri oppblåst eller hard mage mere..

 

Tusen takk for tipset :). skal kjøpe det i morgen :)

Skrevet

Jeg sliter også veldig med det, ikke ålreit i det heletatt!

Jeg tror idoform også er trygt å ta?

 

Ellers er det lurt å være endel aktiv, som nevnt drikke vann og sånn tror jeg. Jeg har vært litt slapp og sånn i det siste, har ikke vært så aktiv, så sliter litt ekstra med det der nå.. :(

 

Tusen takk for svar :) Drikke ca 1 flaske vann daglig,men er kanskje ikke nok :). Nei er ikke ålreit, håper du blir bedre snart også :). Går turer 3 dager i uka,men kanskje prøve på en eller to turer til :)

Skrevet (endret)

Kutt ut brød og erstatt 2 måltider og Spis fiber knekkebrød de med mest fiber i. Funker som bare det:) og vann. Og lett vanilje yoghurt med bær:))

Dette har jeg spist nesten hver dag og har hatt super mage hele svangerskapet og den fungerer hver dag . Uke 39 imorg:)

Endret av Nostalgia
Skrevet

Svisker og godt med vann. Frukt og fiber tablettene fra ortis (fås på apoteket), fungerer veldig bra for meg!! Utrolig vondt og ubehagelig at ikke fordøyelsen fungerer altså!

Skrevet

Linfrø!! :) Funker:) Er f.eks i copp sitt fiberfrø :) Jeg har ikke hard avføring når jeg spiser det...

Skrevet

Biola og bland i 3 skjeer knuste linfrø, spis det hver dag. + svisker, og drikk mye vann!

 

Fiberrik kost.

Om en spiser fiberrik kost og drikke for lite vann, kan det ha motsatt effekt.

Skrevet

knuste linfrø, solsikkekjerner, biola, svisker, blåbær, tørket aprikos...

Skrevet

Spis et par svisker hver dag! Og: en kiwi om dagen, er veldig bra for magen!

Skrevet

Tusen takk for mange Tips :). har blitt mye bedre nå, fikk Svisker greier i går, veldig vondt,men hjalp :)

Skrevet

Tørkede aprikoser! Fungerer som svisker, men smaker myyyye bedre:) Og mye vann!

Skrevet

Oki takk for tipset,blir jeg sånn igjen,så skal jeg heller ta det, svisker er pyton,jeg drikke 1 flaske vann hver dag :). men er kanskje ikke nok? Vann med Pære smak,tror det er 1,5 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...