Gå til innhold

Vaffelhjarte og Linus i svingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som får klump i halsen når introsangene kommer på? Damn you, Odd Nordstoga! Nei, jeg bare tuller, jeg elsker stemmen din. *snyte seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, jeg elsker de sangene! Det er så koselig å høre på. :)

Skulle ønske Jul i Svingen var kalenderserien i år..

Skrevet

Er det mulig å få tak i sangene tro? Har han gitt de ut på et album eller noe i den dur`?

Merker at jeg går og nynner de på jobb, men så stopper det brått siden jeg ikke kan teksten (og ikke kan synge) ;)

Skrevet

Linus i Svingen er stor stas! Ungene elsker å rystes av Marvin og mor liker musikken.

Skrevet

Og så denne da, denne får meg til å gråte hver gang jeg hører den. Minner meg sånn om min kjære farfar som døde 1.nyttårsdag i år. Beste mannen i verden.. <3

Skrevet

Odd Nordstoga er i det hele tatt en fantastisk mann.

Gjest sug lut
Skrevet

Linus er kongebra, vi har Jul i Svingen på dvd og har desember laina opp: hver kveld kjøres en episode Svingen og en episode The Julekalender. Så kan tv-kanalene bare sende hva pokker de vil, hvis vi gidder skal vi sjekke det men vi har det beste selv.

Skrevet

Vi har også Jul i Svingen på DVD, i år blir det den i tillegg til den nye serien. Også Julemysteriet av Jostein Gaarder på senga når de legger seg. Advent er nesten bedre enn jul!

Skrevet

Jeg har aldri sett Jul i Svingen, men jeg skjønner nå at det er noe å ta tak i - om ikke denne jula, så neste - for junior sin skyld (og helt sikkert for ho mor som kommer til å bli fengslet for alltid). Eller hvorfor ikke i år, egentlig?

The Julekalender er fast takst! Samme er støveldansen som får glassene til å hoppe i skapet når undertegnende spretter rundt på gulvet.

Leste noe bra her om dagen, som jeg synes passer supert til adventstia (hvis man ser bort i fra førjulsstress og mas) "Å vente på en glede er også en glede" :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Siden jeg er ganske fersk i barne-TV-gamet så har ikke jeg hørt dette før, men WOW, Bestevenn var jo helt nydelig! :)

Skrevet

Dårlig ide å begynne å høre disse sangene på jobb... *snufs*

Vakkert! :)

Og Mentha: "Å vente på en glede er også en glede" er noe vi alle burde være flinkere til å huske! Fine ord til ettertanke :)

Skrevet

Dårlig ide å begynne å høre disse sangene på jobb... *snufs*

Vakkert! :)

Og Mentha: "Å vente på en glede er også en glede" er noe vi alle burde være flinkere til å huske! Fine ord til ettertanke :)

Ja det gjelder å passe på at man er alene før disse sangene settes på ;)

Her har vi farfargaven klar til farsdagen på søndag - en cd med "en farfar i livet" og teksten skrevet på et lerret som lillegutt har pyntet :)

Skrevet

Så lur gave, den faller nok i smak :D

Skrevet

Neida, jeg sitter og griner hver søndag, klarer å holde meg i introen, men ute i episoden er det gjerne noe som setter tårekanalene i gang. Jul i Svingen er fantastisk. Den tror jeg faktisk vi skal kjøpe på DVD.

Skrevet

Angående Vaffelhjarte, er det bare jeg som får lyst til å riste litt den jenta å be henne innstendig om å oppføre seg som folk?!

Nå skal det sies at jeg har ikke sett nevneverdig mye av denne serien da det er fantorangen som er stort her i huset, men hver gang så har hun oppført seg særs dårlig mot han stakkars gutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...