ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 http://mobil.ba.no/nyheter/article6324346.ece Sånn til info:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jepp og det var heldigvis bare 2012-modellen.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Nei jeg fikk min i 2011 og etter bare en uke røk glidelåsen og pingvinen. Men jeg gadd aldri gå tilbake. Men skal det nå tror jeg. Så kjipt! Så selvom de bare sier det er 2012 er det noke noen fra iallefal 2011 også. Kjipt!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Det samme har skjedd på vår kjøpt like etter at de kom, tror jeg. Var hvertfall høsten 2008. Jeg har bare irritert meg over at de har fallt av, men har ikke tenkt på i det hele tatt å gå og klage.
AinaO Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Informasjon vedrørende voksiposer fra høsten 2010 – 2012(tom August) Voksi tar alle henvendelser på alvor. Vi kan kontaktes på mail og telefon. Dersom du opplever at pingvinpuller på glidelåser i perioden høsten 2010 – 2012(tom August) er ødelagt, så er vi behjelpelige med å rette opp dette. På disse posene er pulleren laget i hvitt eller sort skinn. Vi gjør oppmerksom på at glidelåser er en slitedel. Voksi opererer med 2 års reklamasjonsfrist. Og nevnte henvendelser regnes som en reklamasjon. Vi har begrenset antall skinnlapper på lager, men venter flere inn om kort tid. Vi hjelper våre kunder fortløpende når det kommer henvendelser inn til oss. Glidelåsene på Voksiposene er produsert av YKK Taiwan som betegnes som verdens beste på glidelåser. Voksi er opptatt av god kvalitet. Kontaktopplysninger: Mail: [email protected] Telefon: 32 15 08 00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå