Gå til innhold

Endelig vår tur <3


Malin90

Anbefalte innlegg

Hei alle julimager!

 

Etter 14 mnd prøvetid, mye frustrasjon, hodespinn, usikkerhet, utålmodighet og innkjøp av både babycomp og CB fertilitetsmonitor, sitter endelig spiren hos oss også!

 

Jeg satte inn den omtalte P Staven da jeg slurvet med "pilla", men bare etter 4 uker ville vi ha barn, jeg fjernet staven 2 dager etterpå. Og er det noe jeg angrer på så er det at jeg satte inn denne, for så uregelmessig sykluser og humørsvingniger kan jeg ikke skjønne kan komme uten at noe ligger bak! Det jeg vil frem til er: ønsker du barn innen en 2 års periode, IKKE sett inn denne:D

 

Testet positivt for 4 dager siden, utifra terminkalkulator ender termin på 9 juli ca :)

 

Jeg er ei jente på 22 år med min sambo på 35, som skal få vårt første barn sammen! Bor i Akerhus/Oslo området om noen vil møtes/dele tanker eller andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :)

Etter to kreftoperasjoner og oppdaging av uhelbredelige spredninger hos min mann, samt sterilitet grunnet dette og oppdaging av endometriose hos meg, har vi vært gjennomet prøverørsforsøk og jeg er gravid!!!

Gleder oss som bare det!

Fra tidliger tidligere ekteskap har han et barn på 3år som er her annenhver helg og tenåringer på 12 & 14 som han har foreldreansvar og omsorg for alene, som jeg har gleden av å ha blitt mor til!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer!!

 

Det må jeg si, for en dame, du er jammen meg tøff! ** beundrer**

 

Da skal nok ikke jeg "irritere" meg over den p staven, selv om den var noe herk! ;) hihi

 

Det blir en spennende tid vi har i vente, håper alt går bra med deg og den lille og at jeg ser oppdateringer hos deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Alikevel er det "bare" vår hverdag, det er slik livet er, og jeg er utrolig takknemlig for det jeg har og kunne aldri tenkt meg å forandre på noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Alikevel er det "bare" vår hverdag, det er slik livet er, og jeg er utrolig takknemlig for det jeg har og kunne aldri tenkt meg å forandre på noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...