Desemberprins kom 20des :) Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg som har mast på min mann i årevis om nr to og når jeg endelig ble gravid kom liksom ikke den følelsen.......men i går kveld i uke 33 kom den!! er sikkert tabu å snakke om og jeg har lurt på hvordan jeg skal føle den samme kjærligheten til en til som til jenta mi? Men når jeg kjente lillebror sparke i går kom tårene og den deilige følelsen
Mango86 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg er jo gravid med min første, og har tenkt mye på dette. Helt til jeg en natt for litt siden drømte om at gutten min hadde kommet til verden, jeg satt og ammet han. Og når jeg våknet så lurte jeg på hvor i verden han var (panikk-følelse, gutten var jo borte vekk!) helt til jeg kjente han sparke i magen! Så NÅ gleder meg meg plutselig, har hele veien grudd meg og lurt på denne mammafølelsen...
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg som har mast på min mann i årevis om nr to og når jeg endelig ble gravid kom liksom ikke den følelsen.......men i går kveld i uke 33 kom den!! er sikkert tabu å snakke om og jeg har lurt på hvordan jeg skal føle den samme kjærligheten til en til som til jenta mi? Men når jeg kjente lillebror sparke i går kom tårene og den deilige følelsen Du beskriver akkurat slik jeg føler det, er 14+2 med nr 2. Er kjempe glad for å vente nr 2, men føles ikke ut som d har gått opp for meg selv om jeg har gått å spydd i 7-8 uker:P Men det kommer nok!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 5. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2012 Godt jeg ikke er den eneste men er glad det plutselig slo meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå